pinlie historia

hei e ei a mine

feira 18årdagen min i 00 va då i militære å hadde fått drekkeperm
så gikk d væl hart på flaska å d siste æ huske va kl 2400 å æ satt v aren m en milleniumhatt på haue en sånn kakerakett i handa å baren full a drekka.
så kommer vi t d pinlie:
våkna næste mårra m ett hode så kjentes ut som d va stappa full a bomell. kikka mæ rundt. ja æ lå på romme mett på kaserna i øverkøya dær æ hørte t. hmmm imponeranes tænke æ har kommen mæ opp i mi køy (ingen stige)
så ser æ kjolen heng på kleshengarn strømpebuksa heng fint over stolryggen, skoen står pent under stolen, å undertøye ligg SAMMENBRETTA på stolen. hmmmm nu ringe d ei lita alarmklokke i hode mett ja. ikkkje pokkern om æ har jort d i fylla, æ som vanlivis slæng d overalt før å kom i seng.
står opp stelle mæ, går å spis å kommer tbake på romme så oppdage æ en lapp som står på borde å dær står d
"hei æ va å henta dæ på ***** å kjørte dæ tbake på leiren å la dæ.
håpe forma e bra i mårra.
hilsen s¨åføren m di pene øyan.
ps stikk nu innom rom *** å slå a en prat når du føle før d.

*grøss* den pene manne å då, jett om æ va flau.
så han aldri meir før blei overført en anna plass 3daga etterpå

Var skikkleig dårlig i magen en gang..hos typen min er det do oppe,og et lite kott i kjelleren. siden jeg er litt spesi på det "å gjøre fra seg" hos andre folk, *rødme*så snek jeg meg ned i kjelleren. hadde akkurat blitt sammen med typen,og ville ikke for alt i verden at han skulle vite at jeg snek meg vekk for å skite. jenter skiter jo ikke. (?)[8D] uansett,jeg gjorde kjapt fra meg-skikkelig! (beklager..) og skulle tappe ned. MEN DEN VIRKET IKKE!!!!!!! fullstendig panikk!!! så jeg snek meg ut til vaskerommet for å hente ei bøtte med vann for å skylle ned, da jeg kom tilbake med bøtta sto svigermor og typen inne på do i stanken min...*DØØØØØØ* [X(] de lurte på om det var jeg som hadde vært der,og om jeg ikke visste at man måtte åpne en stoppekrana bakpå før man tappet ned,fordi sisternen lekket vann. [:-] seriøst,festlig!!!! og der sto jeg illrød med den dumme bøtta i skitlukta. uff..

ORIGINAL: jailin

Var skikkleig dårlig i magen en gang..hos typen min er det do oppe,og et lite kott i kjelleren. siden jeg er litt spesi på det "å gjøre fra seg" hos andre folk, *rødme*så snek jeg meg ned i kjelleren. hadde akkurat blitt sammen med typen,og ville ikke for alt i verden at han skulle vite at jeg snek meg vekk for å skite. jenter skiter jo ikke. (?)[8D] uansett,jeg gjorde kjapt fra meg-skikkelig! (beklager..) og skulle tappe ned. MEN DEN VIRKET IKKE!!!!!!! fullstendig panikk!!! så jeg snek meg ut til vaskerommet for å hente ei bøtte med vann for å skylle ned, da jeg kom tilbake med bøtta sto svigermor og typen inne på do i stanken min...*DØØØØØØ* [X(] de lurte på om det var jeg som hadde vært der,og om jeg ikke visste at man måtte åpne en stoppekrana bakpå før man tappet ned,fordi sisternen lekket vann. [:-] seriøst,festlig!!!! og der sto jeg illrød med den dumme bøtta i skitlukta. uff..

hihi en smule flaut ja[:D]

jailin: [&:] stakkars deg [:D]

hahahahahaha!!!
da hadde jeg døøød!!!
det verste er å baijse når man nettopp er blitt sammen med noe...
jeg reiste hjem til mamma jeg i flere måneder for å baijse ,å da var jeg samboer med en...hahaha

hahahahahaha!!!
da hadde jeg døøød!!!
det verste er å baijse når man nettopp er blitt sammen med noe...
jeg reiste hjem til mamma jeg i flere måneder for å baijse ,å da var jeg samboer med en...hahaha

i know i know... [:(][8D] blir faktisk mest flau over svigermor nå i ettertid,for vi er fortsatt sammen. [&:]

jailin: det der må være noe av det mest pinlige som går ann å oppleve! stakkars stakkars deg!!!

Jeg skulle overnatte hos eksen min(som da var typen min.) Jeg var 16 år gammel, og fikk plutselig mensen. Syklusen min var ikke helt stabil. Så jeg klarte å blø litt i trusa. Jeg gikk inn på soverommet til eksen for å skifte truse, også prøvde jeg å gjemme trusa i noen skittentøy jeg hadde der.

Etter at vi hadde lagt oss, så hadde hunden til eksen, en liten terrier, han hadde gått inn på  soverommet og henta trusa mi som var litt full av blod og lagt den i stua. Dagen etter kom moren til eksen min bort til meg, og sa hun hadde vasket trusa mi for det var litt blod i den....! flaut ja[&:][:D]

Back
Topp