nemi.marselia
Forumet er livet
nån som har nån å dele?
æ kjeda mæ å venta på svar på en pm så kan ikkje gå nån plass[8D]
æ kjeda mæ å venta på svar på en pm så kan ikkje gå nån plass[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jailin
Var skikkleig dårlig i magen en gang..hos typen min er det do oppe,og et lite kott i kjelleren. siden jeg er litt spesi på det "å gjøre fra seg" hos andre folk, *rødme*så snek jeg meg ned i kjelleren. hadde akkurat blitt sammen med typen,og ville ikke for alt i verden at han skulle vite at jeg snek meg vekk for å skite. jenter skiter jo ikke. (?)[8D] uansett,jeg gjorde kjapt fra meg-skikkelig! (beklager..) og skulle tappe ned. MEN DEN VIRKET IKKE!!!!!!! fullstendig panikk!!! så jeg snek meg ut til vaskerommet for å hente ei bøtte med vann for å skylle ned, da jeg kom tilbake med bøtta sto svigermor og typen inne på do i stanken min...*DØØØØØØ* [X(] de lurte på om det var jeg som hadde vært der,og om jeg ikke visste at man måtte åpne en stoppekrana bakpå før man tappet ned,fordi sisternen lekket vann. [:-] seriøst,festlig!!!! og der sto jeg illrød med den dumme bøtta i skitlukta. uff..
hahahahahaha!!!
da hadde jeg døøød!!!
det verste er å baijse når man nettopp er blitt sammen med noe...
jeg reiste hjem til mamma jeg i flere måneder for å baijse ,å da var jeg samboer med en...hahaha