~Pinky~

Alias

Gift med forumet
jeg synes du har et så vanvittig lekkert hjem det mår jeg bare få si...lyst å herme litt...men jeg lurer på en ting..har litt shabby chick stil nå..kan man kombinere de to eller, din stil og shabby på en måte??

dere andre oxo, hva mener dere??

~Pinky~ har ikke ut i fra det jeg så av stua hennes noe shabby chic stil.. en mye mere renere og tidløs stil det der.. kombilnerer noe mørke møbler og rene linjer som går igjen. litt likt som det er til meg å[:)]

shabby chic er en veldig romantisk stil, handler mye om godt brukte møbler, gamle ting, lyyyyyst, roser, pioner, lyse tepper, hus, eller møbler med sjel, lysekroner, pynt, fattigmannssølv.. ja er en veldig kristen tone over det hele. engler, maria statuer osv.. vakker og behagelig atmosfære. og ikke minst dufter..

shabby chic er en livstil[8D]

hvis du liker den stilen, så annbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe

vakre hjem og interiør. får kjøpt det på narvesen. der har de sinnsykt mye fint. mye man kan bruke som tips der[:)]

ORIGINAL: malrodien

vakre hjem og interiør. får kjøpt det på narvesen. der har de sinnsykt mye fint. mye man kan bruke som tips der[:)]

mener du shabby chic eller den renere stilen til ~pinky~ da?

v
ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: malrodien

mener du shabby chic eller den renere stilen til ~pinky~ da?

shabby chic ja[:)]

hmm..ja..du sier noe der malrodien...jeg ble i grunn ikke så veldig mye klokere..jeg begynner å bli litt lei shabby stilen...kanskje jeg rett og slett skal bytte ut litt[:D]

Back
Topp