Pinkorblue erfaringer?

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Noen som har handla derifra?
Aldri hørt om nettsiden, men de hadde den billigste prisen på vogna vi vurderer [emoji14]
 
Har handlet derfra og er veldig fornøyd [emoji4] Kjempebra kundeservice! Det var en bag jeg ønsket meg som de ikke hadde, jeg sendte mail og spurte om de kunne ta den inn. De fikk den inn noen dager etter [emoji16][emoji1303] Jeg var i kontakt med mange andre nettsider også, som ikke kunne ta den inn, selvom dem førte merket.
 
Har handlet derfra og er veldig fornøyd [emoji4] Kjempebra kundeservice! Det var en bag jeg ønsket meg som de ikke hadde, jeg sendte mail og spurte om de kunne ta den inn. De fikk den inn noen dager etter [emoji16][emoji1303] Jeg var i kontakt med mange andre nettsider også, som ikke kunne ta den inn, selvom dem førte merket.
Nice, takk :) da spørs det om det ikke blir vogn på vei i løpet av dagen [emoji14]
 
Jeg har aldri bestilt noe derfra, men har kommet over denne barnevogna. Er det noen som har erfaring med denne? Er så usikker på å kjøpe vogn og bilsete fra ukjente sider.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190121-234330.png
    Screenshot_20190121-234330.png
    78,1 KB · Visninger: 40
Jeg har aldri bestilt noe derfra, men har kommet over denne barnevogna. Er det noen som har erfaring med denne? Er så usikker på å kjøpe vogn og bilsete fra ukjente sider.
Ikke kjøp bilstol fra ukjente leverandører, og ikke kjøp uprøvd. Du må prøve det i bilen, og sjekke at hellingen er riktig før du kjøper. Seriøse forhandlere lar deg gjøre det, og skal kunne hjelpe deg med det. :)
Det er ikke verdt det å gamble med sikkerheten. Vogn kan du få mye billigere brukt uansett. :)
 
Ja dette er mitt andre barn, så går nok helt sikkert for det samme merket denne gang også, hvertfall bilstolen

Helt sant, sikkerhet er ikke noe å gamble med!!

Tusen takk for svar
 
Back
Topp