Noen som har handla derifra?
Aldri hørt om nettsiden, men de hadde den billigste prisen på vogna vi vurderer [emoji14]
Aldri hørt om nettsiden, men de hadde den billigste prisen på vogna vi vurderer [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nice, takk da spørs det om det ikke blir vogn på vei i løpet av dagen [emoji14]Har handlet derfra og er veldig fornøyd [emoji4] Kjempebra kundeservice! Det var en bag jeg ønsket meg som de ikke hadde, jeg sendte mail og spurte om de kunne ta den inn. De fikk den inn noen dager etter [emoji16][emoji1303] Jeg var i kontakt med mange andre nettsider også, som ikke kunne ta den inn, selvom dem førte merket.
Ikke kjøp bilstol fra ukjente leverandører, og ikke kjøp uprøvd. Du må prøve det i bilen, og sjekke at hellingen er riktig før du kjøper. Seriøse forhandlere lar deg gjøre det, og skal kunne hjelpe deg med det.Jeg har aldri bestilt noe derfra, men har kommet over denne barnevogna. Er det noen som har erfaring med denne? Er så usikker på å kjøpe vogn og bilsete fra ukjente sider.