pink or blue

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har så lyst å kjøpe meg den testen man kan bruke fra man er 7 uker på vei[:)] Er sååå nysgjerrig på om det er jente eller gutt jg venter[;)] Noen andre som også er utålmodige?[:)]

Hvor kjøper du den??

Aldri hørt om. Hvor får man kjøpt sånn? Noen som har erfaringer/info om hvor sikker den er?

Har litt lyst til å ikke vite hva det blir denne gangen.... Men mannen klarer ikke å vente i 8 mnd på å finne ut...[&:]

Da anbefaler jeg at dere ser på instruksjonsvideoen først.. Den må sendes tilbake til et laboratorie i USA for analysering tror jeg.....
Tungvint...

Jeg er også veldig spent, men skal nok klare å holde meg til UL[:)]
Men du har vel to jenter fra før, har hørt det er veldig stor sannsynlighet for å få jente igjen da[:)]

ORIGINAL: pocahontas1

Har litt lyst til å ikke vite hva det blir denne gangen.... Men mannen klarer ikke å vente i 8 mnd på å finne ut...[&:]

Her er det omvendt hihi[8D] Spørs vel hvem som fær vilja si. Gubben ville ikke vite det forrige gang, men da fikk jeg vilja mi, så må vel kanskje føye meg for han denne gangen og la det bli en overraskelse[8D] Men jeg er så nysgjerrig at halve kunne vært nok. Jeg skal iallefall foreslå at vi får med en konvelutt hvor det står kjønnet som svigermor skal få oppbevare i tilfelle vi plutselig vil vite det[:)]

Hæh?? hva er det for en test da?? Aldri hørt om! Går det virkelig an? Og hvor pålitelig er det?

ORIGINAL: spirrevippvipp

Her er det omvendt hihi[8D] Spørs vel hvem som fær vilja si. Gubben ville ikke vite det forrige gang, men da fikk jeg vilja mi, så må vel kanskje føye meg for han denne gangen og la det bli en overraskelse[8D] Men jeg er så nysgjerrig at halve kunne vært nok. Jeg skal iallefall foreslå at vi får med en konvelutt hvor det står kjønnet som svigermor skal få oppbevare i tilfelle vi plutselig vil vite det[:)]

Har tenkt samme tanken, ja.. Men om jeg hadde hatt fasiten så hadde jeg ikke klart å la være. Vurderer også å ikke vite på ordinær ul, men se om vi ser det selv om vi går på 3D... Får se. Blir vel han som vinner. Han kan være ganske sta når det kommer til sånn. Men men. Er jo enda noen mnd til[:)]

http://www.tellmepinkorblue.com/?qual=0 Her er den[:)] Ja, den skal sendes tilbake til usa, så er tungvint, men er så nysgjerrig, får se hva samboer vil[:)] med den 1 jenta vår visste vi ikke kjønn, med nr 2 så ville jg vite det[:)] Ja, er nok stor sjans for det er jente igjen[:)] De sier det er størst sjans for å få gutt, men ikke her i huste hvertfall[:D] he he

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

http://www.tellmepinkorblue.com/?qual=0 Her er den[:)] Ja, den skal sendes tilbake til usa, så er tungvint, men er så nysgjerrig, får se hva samboer vil[:)] med den 1 jenta vår visste vi ikke kjønn, med nr 2 så ville jg vite det[:)] Ja, er nok stor sjans for det er jente igjen[:)] De sier det er størst sjans for å få gutt, men ikke her i huste hvertfall[:D] he he

Vet mange som har to jenter og en gutt, jeg[;)]

litt tundvint[8D] Hadde det vært en pinne, man kunne tisse på også kom det jente eller guttetegn, så hadde jeg kanskje giddi, men om det er så mye styr, så tror jeg at jeg evt klarer å vente til UL altså [:)]

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Vet mange som har to jenter og en gutt, jeg[;)]

Vi får nå se[:D] Moro om det hadde gjemt seg en liten gutt i magen, men er glad
så lenge babyen er frisk[:D]

Back
Topp