Pink or blue

MammaMia:)

Glad i forumet
Hva tror dere om dem?
Er det noen som har prøvd dem?
Testene som kan avgi kjønn fra uke 10 i svangerskapet.... [8|]
Har litt lyst til og bestille meg jeg asså, for og se om det stemmer eller ikke, dem ser jo bra ut da[:)]

dytt

går det an??hjelpe meg altså.men ja klart jeg hadde bestillt meg en om jeg var gravid[:D]

Og hva er poenget med å vite kjønnet så tidlig? Synes dette hørtes litt skummelt ut jeg.

Tror ikke man kan bruke den før etter uke 10..
Har bestilt meg jeg, så blir spennende og om spiren fortsatt Har holdt seg der inne til da så prøver jeg den[:)]

ORIGINAL: ladygaga

Har bestilt meg jeg, så blir spennende og om spiren fortsatt Har holdt seg der inne til da så prøver jeg den[:)]

Fremdeles innenfor grensen for abort. Sånne tester skulle forbys da det er mange skrullinger der ute som kun ønsker seg det ene kjønnet. [X(]

ORIGINAL: Lykkeliky

ORIGINAL: ladygaga

Fremdeles innenfor grensen for abort. Sånne tester skulle forbys da det er mange skrullinger der ute som kun ønsker seg det ene kjønnet. [X(]

Ja der er jeg enig med deg...
Tror det er mye av grunnen til at dem ikke kan kjøpes her i landet!
Kan ikke forstå hvordan noen tar abort for at det er "feil" kjønn!

jeg hadde kjøpt bare for å prøve, og gøy å se om det stemmer [:D]

Men er ikke det sånn som du må sende inn til noe labratoriegreier da? Etter at du har tatt blodprøve?

jo, man må sende den tilbake til laboritoriet i usa, for å få svar! Tror jg skal kjøpe en sånn test selv jg[:D] men syns det er helt kvalmt noen kan finne på å ta abort pga feil kjønn[:'(]

har prøvd en litt annen type.... Den skulle du tisse i en kopp med morgenurin, så skal du ta 20ml ned  den beholderen med noe pulver i og blande i 10 sekunder, så skulle resultatet komme opp innen 5 min... Ble urinen da grønn/grå så blir det gutt, er den uforandret eller blir mer orange/rød, så er det jente... Min ble grønn innen 1min, så det gjenstår å se på ul om det er en gutt der... tok den i uke 12+5 jeg da, fordi den ikke kom før....

Men det gjenstår enda å se... hehe

ORIGINAL: Nr4:2011

har prøvd en litt annen type.... Den skulle du tisse i en kopp med morgenurin, så skal du ta 20ml ned  den beholderen med noe pulver i og blande i 10 sekunder, så skulle resultatet komme opp innen 5 min... Ble urinen da grønn/grå så blir det gutt, er den uforandret eller blir mer orange/rød, så er det jente... Min ble grønn innen 1min, så det gjenstår å se på ul om det er en gutt der... tok den i uke 12+5 jeg da, fordi den ikke kom før....

Hvor fant du denne typen da? [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Lurer jg på også?[:)]

Dytter[:)]

Jeg prøvde den.

Fikk et sett i posten, tok blod fra fingeren og sendte inn som det sto innenfor tiden som de anbefalte.

Fikk beskjed om at jeg ventet en jente med 99% sikkerhet.

Dersom resultatet ikke er riktig får man refundert pengene.

Nå sitter jeg her da, med min 5 måneder gamle GUTT og etter utallige henvendelser til Pink or Blue har jeg ennå ikke fått igjen noen penger.

Bortkastet tid og penger, styr unna!!

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

ORIGINAL: Råsa Muffin

Lurer jg på også?[:)]

Er ikke dette plumbo testen da? Såfall tok jeg den med minste barnet vårt. Ble grønt med en gang, men minste barnet vårt er ei lita jente[:)]

Back
Topp