Pineapplee's prøverdagbok

Må bare skrive ned dette, her jeg ligger våken og tenker for meg selv [emoji9]

Har vært småkvalm i to dager nå, og det kan jo så klart være noe som går, men har ikke kastet opp og kvalmen kommer og går og er der mest på kvelden. Slik som nå når jeg prøver å sove så kjenner jeg den godt men så forsvinner den igjen..

Sist jeg var gravid (som er noen år Siden og var uplanlagt og endte i SA) så var jeg kun kvalm på kvelden.

En annen ting er at ansiktet mitt er fult av kviser, men altså jeg venter TR rundt 16 juni, og da pleier jeg å få en kvise eller to men ikke fult så mange som nå.

Jeg har ikke gått på pilla på en liten stund, men vi har ikke startet å prøve ennå så det har kun blitt å være veldig forsiktige og å hoppe av i svingen.

Vi koset oss litt rundt EL-tider men vi var veldig forsiktige som sagt, så kan nesten ikke tro at det kan ha skjedd noe da altså..

Jeg tror egentlig ikke at det er noe, men på en annen side så tenker jeg jo litt og da.. Men men hva er det man har dagbok for om man ikke kan skrive ned det man tenker på da? [emoji1]

Er forresten kun 10 DPO så vet ikke hvor sansynlig det hadde vært å merket symptomer uansett? Men jeg er nå kvalm og har mye kviser, men om det er fordi jeg er preggo eller noe annet DET vet jeg ikke[emoji28]

Kvalmen har fortsatt i dag men har ikke kastet opp, for er bare småkvalme som forsvinner like fort som den kommer. Kan hende jeg brygger på noe da.

Fikk TR på 17 mai og det er 4 uker siden på fredag. Er det noen inne her som har har kjent på kvalme så tildig?

Kvalmen har fortsatt i dag men har ikke kastet opp, for er bare småkvalme som forsvinner like fort som den kommer. Kan hende jeg brygger på noe da.

Fikk TR på 17 mai og det er 4 uker siden på fredag. Er det noen inne her som har har kjent på kvalme så tildig?
Kan ikke svare så mye på spørsmålet, men lurer på hvordan det går med deg [emoji4]

Deg vil jeg gjerne følge [emoji175] Blir 23 snart, bor i drømmeleiligheten med samboer som jeg har vært sammen med i 4 år. 6 mnd siden pilleslutt og skulle la det gå naturens gang. Men etter kontroll hos gyn. tidligere i uken fikk heg diagnosen pco [emoji27] Prøver å tenke det positive og st dette skal gå! Blir satt på hormonkur allerede ! Satser på spire for oss begge snart [emoji263][emoji1405]

Back
Topp