Pineapplee's prøverdagbok

Pineapplee

Blir kjent med forumet
Hei på deg[emoji175]

Jeg er snart 23, samboer med min kjære, vært sammen i litt over 6 år, eier bil og leier leilighet sammen.

Vi snakker en del om det å prøve på første snart, og jeg har sluttet på pilla. Venter EL rundt 3 juli og kanskje prøver vi litt allerede da?[emoji85]

Tenkte det kunne være koselig å ha en dagbok å skrive ned tanker i, så om du vil følge meg her så er du hjertelig velkommen! Vil gjerne følge andre i samme situasjon også, så om du har dagbok så bare si i fra [emoji1360]

- Pineapplee

Last edited:
Så koselig at du lager dagbok :) Var i samme situasjon som deg da vi startet prøvingen når jeg var 21. Pluss at vi var/er studenter. At dere ikke har kjøpt bolig burde ikke være avgjørende, syns nå jeg. De færreste i vår generasjon har mulighet til å kjøpe før langt uti 20-årene, mange ikke da heller.

Så koselig at du lager dagbok :) Var i samme situasjon som deg da vi startet prøvingen når jeg var 21. Pluss at vi var/er studenter. At dere ikke har kjøpt bolig burde ikke være avgjørende, syns nå jeg. De færreste i vår generasjon har mulighet til å kjøpe før langt uti 20-årene, mange ikke da heller.

Hei, så koselig at du stakk innom[emoji2]

Nei det er helt sant det, det er ikke lett å komme inn på boligmarkedet som ung i dag, og når i tileg man har et stort ønske om barn og det meste ellers ligger til rette så skal det nok gå bra, får jeg håpe! Vi har iallefall mye kjærlighet å gi[emoji173]

Hei, så koselig at du stakk innom[emoji2]

Nei det er helt sant det, det er ikke lett å komme inn på boligmarkedet som ung i dag, og når i tileg man har et stort ønske om barn og det meste ellers ligger til rette så skal det nok gå bra, får jeg håpe! Vi har iallefall mye kjærlighet å gi[emoji173]

Og det er det viktigste :) Svigerinnen min fikk for et års tid siden (veldig surt når man er langtidsprøver) og hun er utelukkende opptatt av det materialistiske. Mente at man trengte hus, bil, faste jobber og 1 mill inntekt for å være gode foreldre. Men alt som betyr noe er å gi barna det de trenger (og det er egentlig ikke mye), og masse kjærlighet ❤️

Og det er det viktigste :) Svigerinnen min fikk for et års tid siden (veldig surt når man er langtidsprøver) og hun er utelukkende opptatt av det materialistiske. Mente at man trengte hus, bil, faste jobber og 1 mill inntekt for å være gode foreldre. Men alt som betyr noe er å gi barna det de trenger (og det er egentlig ikke mye), og masse kjærlighet [emoji173]️

Ja, ikke sant[emoji173]

Er du prøver/gravid nå forresten? Og har du isåfall dagbok? [emoji4]

Hei, og velkommen inn i dagbok verden [emoji4] synes selv det er godt å ha en plass der en skriver tanker og symptomer for min del [emoji4]

Stort ønske om en til, er dagboken min hvis du har lyst [emoji6]

Takk skal du ha, og velkommen hit til min dagbok også[emoji4]

Ja, blir en spennende tid fremover, kan nesten ikke vente, i grunn!

Takk skal du ha, og velkommen hit til min dagbok også[emoji4]

Ja, blir en spennende tid fremover, kan nesten ikke vente, i grunn!
Tålmodigheten blir satt på prøve for å si det slik [emoji4][emoji106] lykke til i prøvingen og sett fram til å se at spiren setter seg. [emoji4]

Langtidsprøver dessverre med IVF og den biten. Ikke gravid ennå (kanskje), men fått svaaaaaak strek nå 9-10 dager etter eggløsning. Dagbok her: http://forum.babyverden.no/threads/veien-mot-drømmenurket-med-litt-hjelp.1764882/ :)

Så leit å høre at du er langtidsprøver :( rart det der med at det kan ta så lang tid for noen, mens for andre så "skal det ikke noe til" ..

Åå spennende med strek da[emoji1433]Krysser fingrene for deg! Og skal sjekke ut dagboken din :)

Så spennende! Her skal jeg følge med :) Jeg venter mens (eller forhåpentligvis ikke mens) noen dager før du har EL, og da blir det vår første prøveperiode! Og angående det med bolig, så tenker jeg det samme som nevnt over her, at syns ikke det trenger å være en hindring at dere ikke eier. Det ordner seg :) Hvis man alltid skal gå rundt og vente på at ALT ligger perfekt til rette for baby, da blir det jo aldri noe av tenker jeg.. :P Lykke til med prøvinga! :)

Så spennende! Her skal jeg følge med :) Jeg venter mens (eller forhåpentligvis ikke mens) noen dager før du har EL, og da blir det vår første prøveperiode! Og angående det med bolig, så tenker jeg det samme som nevnt over her, at syns ikke det trenger å være en hindring at dere ikke eier. Det ordner seg :) Hvis man alltid skal gå rundt og vente på at ALT ligger perfekt til rette for baby, da blir det jo aldri noe av tenker jeg.. :P Lykke til med prøvinga! :)

Velkommen hit :)

Spennende at dere har første pp nå snart. Om vi prøver denne mnd (som jeg egentlig har skikkelig lyst til[emoji87]) så blir dette også 1Pp for oss. Og ja det er nok helt sant det med at kjøpt bolig ikke trenger å være et must, det ordner seg sikkert :D

Takk og i like måte[emoji175]

Hei og velkommen hit! [emoji16]
Gleder meg til å følge meg dere på deres vei til en liten spire [emoji1][emoji173]️
Masse lykke til med prøvingen[emoji4][emoji173]️

Så gøy at du har fått deg dagbok! Gleder meg til å følge deg :D Godt å ha noen andre på samme alder her inne xsmile9

Hei og velkommen [emoji2]

Takk og i like måte. Ja gøy at det er flere på samme alder her inne :) [emoji1362]

Hei og velkommen hit! [emoji16]
Gleder meg til å følge meg dere på deres vei til en liten spire [emoji1][emoji173]️
Masse lykke til med prøvingen[emoji4][emoji173]️

Hei og velkommen [emoji2]

Tusen takk skal du ha, og så koselig at du vil følge meg[emoji173]

Har hørt det at når en først begynner å planlegge å få barn så klarer man ikke tenke på så mye annet, og det må jeg si at jeg har merket selv nå også [emoji1]

Det er så mange tanker som er i hodet mitt for tiden, alt fra om vi er godt nok forbredt rent praktisk, hvordan blir vi som foreldre, hva vis ditt og datt.. Men det er nok ganske så vanlig vil jeg tro :)

Har hørt det at når en først begynner å planlegge å få barn så klarer man ikke tenke på så mye annet, og det må jeg si at jeg har merket selv nå også [emoji1]

Det er så mange tanker som er i hodet mitt for tiden, alt fra om vi er godt nok forbredt rent praktisk, hvordan blir vi som foreldre, hva vis ditt og datt.. Men det er nok ganske så vanlig vil jeg tro :)
Er nok helt vanlig ja [emoji4]
Jeg ser alltid gravide damer overalt siden vi begynte å tenke tanken på nr 2 [emoji4] og ser dem fremdeles [emoji23]

Back
Topp