Pinappel

Lykke til på ultralyd idag! Satser på at alt går knirkefritt :)

Lykke til! :)

lykke til :)

~*LilleBlomst*~ skrev:

maja88 skrev:
lykke til :)

Så koselig, tusen takk for lykkeønskninger :) Timen gikk greit, som jeg hadde forventet, var det for tidlig å se noe. Vi kunne sefostersekken, men ikke noe annet. Hun sa hun kunne muligens skimte noe i veggen der, men det var alt for tidlig å si. Skulle starte med klexane fom idag, for så å ta ny UL om 2 uker. Så da er det bare å krysse fingre for at dette går bra :) vil jo så gjerne være her inne på mai :)

pineapple skrev:
Så koselig, tusen takk for lykkeønskninger :) Timen gikk greit, som jeg hadde forventet, var det for tidlig å se noe. Vi kunne sefostersekken, men ikke noe annet. Hun sa hun kunne muligens skimte noe i veggen der, men det var alt for tidlig å si. Skulle starte med klexane fom idag, for så å ta ny UL om 2 uker. Så da er det bare å krysse fingre for at dette går bra :) vil jo så gjerne være her inne på mai :)

Så deilig da, at det var "som det skulle" Er jo begrenset hva de kan se så tidlig, men bra du fikk starte opp med klexane! Krysse fingrene for fortsatt gode beskjeder om 2 uker.
Vil jo gjerne ha deg med videre! 

Lykke til!:) ...hva i alle dager er klexane og hvordan virker det?? Skjønner jo at det må ha noe med å øke sjansene for å bli gravid/ holde på spira å gjøre, men hva er det egentlig?

løvelykke skrev:
Lykke til!:) ...hva i alle dager er klexane og hvordan virker det?? Skjønner jo at det må ha noe med å øke sjansene for å bli gravid/ holde på spira å gjøre, men hva er det egentlig?

Klexane forebygger dannelse av blodpropp og tilstopping av blodårer.  
Klexane brukes derfor når det er økt risiko for å få blodpropp.

Kan i graviditet motvirke morkakesvikt pga blodpropp f.eks, som igjen fører til SA.
Pineapple, stopp meg om jeg er helt på jordet her, men jeg synes å huske at det var noe sånt =)

løvelykke skrev:

Klexane forebygger dannelse av blodpropp og tilstopping av blodårer.  
Klexane brukes derfor når det er økt risiko for å få blodpropp.

Kan i graviditet motvirke morkakesvikt pga blodpropp f.eks, som igjen fører til SA.
Pineapple, stopp meg om jeg er helt på jordet her, men jeg synes å huske at det var noe sånt =)

Maitroll13, riktig som du sier. Klexane er blodfortynnende. Jeg har økt risiko for blodpropp pga Protein Smangel, noe som igjenn kan gi økt fare for spontanabort. Begynte med Klexane forrige svangerskap etter 2 aborter, da dette gikk bra, prøver vi med samme "oppskrift" denne gang ;-)

Back
Topp