PILLY

Heeei! [:)] Blir so nysgjerri vettu! Når dokke snakka om korr dokke kosa dokke innpå her! So no e ei innpå å snoka..  [;)]

[8D] liten spion i deg eller?? [;)] Skal få med deg alt så du er med i praten om BV på klubb[8D][;)] Hi hi[:)]

kor det går da? Er vel ikkje leneg igjen som dagmamma heller no da?

Å her e no faktisk kjekt her me dokke også! [:)] må innrømme det ja..

Ja er kjempekos her[:D]  Men er mest feb. forumet eg da, innom her og bare kikker og leser innimellom, og såg tilfeldigvis at du var her du og[:)]

Ja, e no klubb i overmårgå igjen! [:)][:)][:)][:)][:)] så må ha litt insideinformation ei også..

Glede meg forresten masse til klubb! [;)]

Ja, måtte sjekke ut ditte generelt forumet også! Sjønna godt dei kommentarane du he sagt tidligare.. [&:] Tenkte å joine januar 07 ei - innpå des 06 va no helt dødt..

ORIGINAL: Pilly

Ja, e no klubb i overmårgå igjen! [:)][:)][:)][:)][:)] så må ha litt insideinformation ei også..

Noke nytt å fortelle oss eller???[;)] Hi hi[:)]

ka det går med Stinemora da, mykje dårlig enda, eller begynne det å avta litt?
Må få henne og inn her[;)]

Må bare snike deg rundt om kring her, blir sikkert godt mottat overalt[:D] Generelt er greit enkelte dager men noen dager tar det fullstendig av her[8D] også e det meg da som greie å bli provosert[8D] hi hi, men men eg veit no ka eg har mine bein planta hen ihvertfall[;)]

nei no må eg seriøst ta kvelden, vondt i nakken og no sia eg har sittet så lenge med dataen, tommy jobber jo hele dagen og kvelden så blir mykje tid her inne når frøkna sove[8D]

Men vi snakkes på klubb på onsdag og jentene treffast på treff på torsdag[:D]

God natt[:)]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

ORIGINAL: Pilly

Noke nytt å fortelle oss eller???[;)] Hi hi[:)]

ka det går med Stinemora da, mykje dårlig enda, eller begynne det å avta litt?
Må få henne og inn her[;)]

Ingenting nytt å fortelle nei. Sambo helde seg no ikkje heime - så kan ikkje bli sladder av slikt [;)] Viss vi fotsette me klubb i sommar kjeme forhåpentligvis nyheta då!

Stine e fortsatt ganske dårli ja, men blir bedre og bedre virka det som. Må snart ta å gje seg no! [:@][:'(] Prøvde å melde seg inn her i går faktisk! Men kom berre opp sånne error melding, så vi ga opp til slutt..

Gooo natt ja! So snakkast vi onsdag [:)]

Om enkelte andre ikkje vil fortsette klubb så veit eg no om noken jente på tur som vil det ihvertfall[;)]

Får håpe det gjer seg snart ja, kjekkare å nyte svangerskapet i stedt for å gå å være dårlig heile tida[&:] Vi får satse på 2009 baby begge to da, ikkje det at vi har snakk noke om det i heimen men EG vil ihvertfall ha neste i løpet av neste år[8D]

Får prøve å melde inn en annen dag da, er innimellom det er litt problem med sånne errormeldinga her[>:]

Back
Topp