pillen før og etter innsetting

VilSåGjerne

Forumet er livet
vet at det ikke er alle som har tatt dette....men eg lurer på om det er nødvendig å ta de eg???

eg skulle ta en pille noen timer før og noen timer etter innsetting. dette var noen piller for å "roe" ned livmoren, var en slags astma medisin vist nok.

men eg ble så dårlig av disse, klarte nesten ikke å fotsette meg og hjerte banket så sinnsykt. eg var skikkelig dårlig når eg tok de og eg har IKKE lyst til å ta de igjen.

er det noen andre som tok disse pillene også?????

Ikke i Porsgrunn[;)]

så lenge ikke alle tar de kommer eg te å NEKTE å ta de. det der e d mest grusomme eg noen gang har vært med på. snakk om å være skjelven[8D][:D]

Men så klyper de oss i tappen isteden i Porsgrunn da før egguttak, det gjør de bare i Porsgrunn tror jeg....Auuuuuuuu.....dette er i forbindelse med vaskingen.

ORIGINAL: twinanne

Men så klyper de oss i tappen isteden i Porsgrunn da før egguttak, det gjør de bare i Porsgrunn tror jeg....Auuuuuuuu.....dette er i forbindelse med vaskingen.

Vondt selv om du er bedøvd?

På haukeland var det hverken astma medisin eller klyping, bare vasking, men den var ikke vond (ikke det andre heller, altså[;)])

ORIGINAL: Litolus

På haukeland var det hverken astma medisin eller klyping, bare vasking, men den var ikke vond (ikke det andre heller, altså[;)])

hmmmmm[8|]

rart at det er så forskjellig fra sted te sted

ORIGINAL: VilSåGjerne

Vondt selv om du er bedøvd?

Det var før lokalbedøvelsen da, og morfinen rakk vel heller ikke å virke for de fikla med blodårene i atrmen min og de hadde ikke tid til å drøye vaskingen mer ettersom de allerede var 15-20 min forsinket pga hun som forsov seg den morgenen som jeg tror jeg kan takke for at jeg fikk eggløsning der og da, men heldig vis så forsvant de bare på den enesiden da og de rakk å berge 2 egg som begge ble befruktet og de satte inn og var av prima kvalitet. Men jeg har vel mistanke at de beste var på den andre siden da ettersom det ofte er den beste siden som vi får eggløsning på.

ORIGINAL: ElinR

merka ikke d jeg...[8|][:)]

Da rakk du vel å få morfin før de kløp kanskje  i motsetning til meg, de var litt stresset at de hadde dårlig tid pga den fordømte dama som forsov seg til uttak, og hun var den første på uttak den morgenen og jeg var nr. 3.

ORIGINAL: ElinR

regna de det forrige forsøket ditt som nr 1 likevel enda det var deres feil at de ikke fikk redda flere egg? høres liksom ikke rett ut...du kunne jo hatt flere egg på frys du liksom...

Ja mitt første forsøk er brukt opp, ettersom begge eggene ble befrukta og satt inn med prima kvalitet, de hadde oppfylt kriteriet sitt, sånn er det med den saken.

e d bare eg som har tatt de PSYKO pillene eller????[8|][:)]

hei
jeg og tok de pillene, briacanyl?+ lurer på om de ikk ehet det. og hvis jeg må ta egguttak igjen vil jeg bli mer dopa, er noe av det j.... jeg har vært med på, var litt komplisert på høyre side, så da følte jeg at jeg ikke hadde noe smertestillende eller bedøvelse..

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Jeg tok og de. Ble litt rar ja. Men det gikk jo over [:)] Jeg ville ha tatt de igjen, for kan jo være det hjelper til å bli gravid. Er nok en grunn, så da stoler jeg på de. Men om jeg en gang skal ta et forsøk igjen, vil jeg be om mer smertestillende, for føler ikke jeg fikk noen virkning...

Litt rar???? eg vil ikke ta de igjen. eg nektet å ta den siste når eg skulle,ville komme meg hjem her så eg kunne sove meg igjennom skitet. men våknet etter en halv time og skalv som en.......... ja,........... klarte ikke å treffe tatene på tastaturet her heller[&:]og då e d ille då.

eg og kunne ha tenkt meg mere medisin, fikk ikke noe så veldig mye virkning her heller....

ORIGINAL: tm2306

hei
jeg og tok de pillene, briacanyl?+ lurer på om de ikk ehet det. og hvis jeg må ta egguttak igjen vil jeg bli mer dopa, er noe av det j.... jeg har vært med på, var litt komplisert på høyre side, så da følte jeg at jeg ikke hadde noe smertestillende eller bedøvelse..

samboer måtte stå å presse meg på siden på magen,for det var "noe" som sto iveien for å ta ut egg på ene siden,og sjitt det gjorde vondt[&:]

husker ikke ka de pillene het eg,men gøye var de værtfall ikke

ORIGINAL: Apple

Hva heter disse pillene da? [8|] Jeg tok i hvert fall ikke noen slike, kun smertestillende og en slurk avslappende medisin.

det var for å "roe ned" livmoren[8|]

ORIGINAL: tm2306

hei

Oh ja de ja... Bricanyl depot tok jeg når jeg var skikkelg syk med astma for endel år siden den gang jeg hadde anfall hver dag i tenårene. Og det var dritflaut jeg skalv på hendene så jeg foretrakk sugerør slik at jeg slapp å holde i et glass og se ut som en gammel dame på 90 som skal på hendene. Ellers så stemer det med hjeret bank, det tok vel en uke eller 2 til eller lenger før kroppen greide og berherske disse bivirkningene, noe jævlig dritt for å si det på den måten, men det hjalp for astmaen da.

Er det brikanyl du mener? (veit ikke helt hvordan det skrives)

Det fikk jeg før og etter innsetting i porsgrunn på det siste forsøket mitt. Ble veldig skjelven og fikk hjenrtebank, veldig ubehagelig.
De veit ikke om det har noe virkning, men kan være bra. Noen utvalgte i Porsgrunn får det. Jeg fikk det ikke før på det siste forsøket.

Back
Topp