Pikkpai!

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
"Hva sa du vennen?"

"Pikkpai pikkpai!!"

"....."

"....Hæ?"

"PIKKPAI!!!!"

*går mot kjøkkenet og åpner kjøleskapet*

"PIKKPAI!!!!" *peker*

Aha... Guttungen vil ha PAPRIKA

Disse søte små

Er så jævla glad jeg bor i tyskland og folk på butikken ikke skjønner hvorfor jeg ler meg skakk ihjel når han peker på grønnsakene og roper PIKKPAI høyt.

ORIGINAL: MiniSatan

Hahahaha!!

ORIGINAL: MiniSatan

Hahahaha!!

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Er så jævla glad jeg bor i tyskland og folk på butikken ikke skjønner hvorfor jeg ler meg skakk ihjel når han peker på grønnsakene og roper PIKKPAI høyt.

haha[:D]
her har jeg blitt flau mange ganger når gutta har skreket "kaka- kaka" høyt i butikken... som på haugesundsk betyr noe så uskyldig som kake.. men på tysk derimot...[&o][8D]

hheheheheheh fantastisk

ORIGINAL: alltidlente

her har jeg blitt flau mange ganger når gutta har skreket "kaka- kaka" høyt i butikken... som på haugesundsk betyr noe så uskyldig som kake.. men på tysk derimot...[&o][8D]

Haha ja! Kjenner til den, så har lært guttungen det tyske ordet for kake, for det er ikke så mange plasser å gjemme seg på nærbutikken.. [8D]

Haha ja! Kjenner til den, så har lært guttungen det tyske ordet for kake, for det er ikke så mange plasser å gjemme seg på nærbutikken.. [8D]

haha[8D] god ide- men vi driver å øve på "snakke norsk til mamma og tysk til pappa"...[8D]

haha... pikkpai- jeg dør...[:D][:D][:D]

haha[8D] god ide- men vi driver å øve på "snakke norsk til mamma og tysk til pappa"...[8D]

haha... pikkpai- jeg dør...[:D][:D][:D]

Vi og, men akkurat det ordet er greit at han sier på tysk [:D]

Back
Topp