Pijah

Julita

Forumet er livet
Har 2000 innlegg
Gratuleeeerer og snæær [:D]

Baby hopper på blææra mi og jeg ser på Fox Grønland [&:][8D]

Juhu!! Har jeg ikke sett en gang! Jeg har vært inne og lekt litt på generell, var så lenge siden sist.. Det er så mye rart der!

Jeg og ser på Fox Grønland, hjelpe meg for en elendig serie.. Haha..

Hoppe på blæra sa du?? Hadde det enda bare vært den h*n hoppa på.. Puh..

*Fnis
Fox Grønland ROCKS. Synes spesielt han skokrem-sminka skuespilleren tar heeelt av og replikkvekslingen er helt geenial.
Baby er på krigsstien idag, og er skyld i at i løpet av den siste timen har jeg dradd meg ned trappene ikke mindre enn 4 ganger for å besøke the little girls room. Tror jeg skal søke om tilskudd til å få bygd meg heis [8D][:D]

Jeg syns det er langt nok å de ti metrene fra sofan og bort til toan jeg..

Juhu, FOX ruler, GI MEG EN SLIK KEBAB-TRALLE (les BMW 3-serie) JUHU!

Joda, må jo være den beste norske serien som er laget ever! Sånn reint bortsett fra syv søstre kanskje.. Hehehehe.. [:D][:D]

Hahaha. De syv søstre ja [8D][8D]
Det var så koooolt at jeg hadde nesten klart å fortrenge hele greia [8|][:D]
Når vi er inne på temaet norske knall-serier, så pleide ikke jeg og ei venninne av meg å treffes hver ettermiddag i det ærend å se Venner og Fiender [8|][&:][:D]

Æhhh!! Jeg og så på den.. Godt norske serier har blitt litt bedre..

Venner og Fiender liksom.. Syns den svenske versjonen var såååå bra, og når den norske kom så var det HURRA! Og den levde vel ikke akkurat opp til forventningene dah..
Og i ettertid har "petter" dukka opp som slemming i Hotell Cæsar liksom.. Jippi..

Hehe, ja jeg forstår nesten de gamle damene som denger løs på slemmingene i hotel cæsar med handveskene sine når de treffer dem på gaten.
Når jeg var mindre hadde jeg skikkelig lyst å flytte til summer bay, og chille i home and away-stil [8D][:D]

Home & Away er jo helt sjef!! Jeg lurer på hvordan det skal gå nå som jeg skal begynne i jobb igjen imorgen, og ikke får med meg det.. [8D][8D]

Nesten så ille at jeg må begynne å ta det opp.. Hoho...![:D]

Paradise Beach da, surf's up dude!

Men duh, nå sier mannen at han tar fra meg maskina hvis jeg ikke legger den fra meg frivillig.. [8|]
Han skal legge seg, og da SKAL jeg være med, vil eller ikke vil, hakke no valg...

Vi må ta opp igjen denne imorgen, vi får tenke gjennom alle de gode tv-seriene til imorgen.? Hehe..

juhu.. da har jeg noe å gjøre på jobb og.. [:-]

For å si det sånn, så kjente Kaspern gooodt igjen themesongen til Home&Away fra tiden i sin mors liv når han kom ut av magen, og ble etterhvert knallsuuur når man skifta kanal mens sangen gikk. Denne babisen kommer garantert til å kjenne igjen sangen til brannmann sam og byggmester bob når den tid kommer. Det er storebror som regjerer tv på dagtid nå for tiden [8|][&:]

you know we belong together.... Jeg må begynne å spille Robbie for baby slik at jeg kan spille det når den er født..hehe..

hehe,,... ja eg og har lurt på om eg skal spille en sang... graulerer med mange inlegg... hehe:)ligger litt etter kan man si[:D]

Hehe, her ligger ingen etter! Bare noen som er mer aktive enn andre, sånn er det alltid.. De innleggene har ikke så mye å si da, men stjernene er jo litt hyggelige.. hehehe... [:D]

Jeg må finne EN fin sang som jeg kan spille et par ganger om dagen, en sang jeg ikke blir lei.. Hmm..

ja.. er vanskelig det der... ei venninne av meg hadde sånn uro ting på magen..

Det var kanskje ikke så dumt.. Så roer de seg ned av den uroen. Hehe.. SMART! [:D]

Kaspern var en huund etter Jessica Simpson, fordi hun jeg bodde sammen spilte Jessica jevnt siste månedene jeg var gravid med Kaspern. Han har heldigvis vokst det av seg nå [8D][:D]

Det var godt å høre... Jessica er ikke akkurat noe triks... [8D]

Knis -
Nej, vaffal ikke når man liksom skal være en liten tøffing og har en daddy som banner noen gloser når han triller rundt på gamle dukkevognen til sin mor og sier "såså, grååååt inte, baby".

ORIGINAL: Julita

Knis -
Nej, vaffal ikke når man liksom skal være en liten tøffing og har en daddy som banner noen gloser når han triller rundt på gamle dukkevognen til sin mor og sier "såså, grååååt inte, baby".

HHAHAH!!

Back
Topp