Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
*Fnis
Fox Grønland ROCKS. Synes spesielt han skokrem-sminka skuespilleren tar heeelt av og replikkvekslingen er helt geenial.
Baby er på krigsstien idag, og er skyld i at i løpet av den siste timen har jeg dradd meg ned trappene ikke mindre enn 4 ganger for å besøke the little girls room. Tror jeg skal søke om tilskudd til å få bygd meg heis [8D][:D]
Hahaha. De syv søstre ja [8D][8D]
Det var så koooolt at jeg hadde nesten klart å fortrenge hele greia [8|][:D]
Når vi er inne på temaet norske knall-serier, så pleide ikke jeg og ei venninne av meg å treffes hver ettermiddag i det ærend å se Venner og Fiender [8|][&:][:D]
Æhhh!! Jeg og så på den.. Godt norske serier har blitt litt bedre..
Venner og Fiender liksom.. Syns den svenske versjonen var såååå bra, og når den norske kom så var det HURRA! Og den levde vel ikke akkurat opp til forventningene dah..
Og i ettertid har "petter" dukka opp som slemming i Hotell Cæsar liksom.. Jippi..
Hehe, ja jeg forstår nesten de gamle damene som denger løs på slemmingene i hotel cæsar med handveskene sine når de treffer dem på gaten.
Når jeg var mindre hadde jeg skikkelig lyst å flytte til summer bay, og chille i home and away-stil [8D][:D]
Men duh, nå sier mannen at han tar fra meg maskina hvis jeg ikke legger den fra meg frivillig.. [8|]
Han skal legge seg, og da SKAL jeg være med, vil eller ikke vil, hakke no valg...
Vi må ta opp igjen denne imorgen, vi får tenke gjennom alle de gode tv-seriene til imorgen.? Hehe..
For å si det sånn, så kjente Kaspern gooodt igjen themesongen til Home&Away fra tiden i sin mors liv når han kom ut av magen, og ble etterhvert knallsuuur når man skifta kanal mens sangen gikk. Denne babisen kommer garantert til å kjenne igjen sangen til brannmann sam og byggmester bob når den tid kommer. Det er storebror som regjerer tv på dagtid nå for tiden [8|][&:]
Hehe, her ligger ingen etter! Bare noen som er mer aktive enn andre, sånn er det alltid.. De innleggene har ikke så mye å si da, men stjernene er jo litt hyggelige.. hehehe... [:D]
Jeg må finne EN fin sang som jeg kan spille et par ganger om dagen, en sang jeg ikke blir lei.. Hmm..
Kaspern var en huund etter Jessica Simpson, fordi hun jeg bodde sammen spilte Jessica jevnt siste månedene jeg var gravid med Kaspern. Han har heldigvis vokst det av seg nå [8D][:D]
Knis -
Nej, vaffal ikke når man liksom skal være en liten tøffing og har en daddy som banner noen gloser når han triller rundt på gamle dukkevognen til sin mor og sier "såså, grååååt inte, baby".
Knis -
Nej, vaffal ikke når man liksom skal være en liten tøffing og har en daddy som banner noen gloser når han triller rundt på gamle dukkevognen til sin mor og sier "såså, grååååt inte, baby".