Pijah!!

Tinamor 86

Glad i forumet
jeg var jo å skulle undersøke øyet mitt i dag jeg
det endte med en operasjon det gitt[:)]
du var litt skeptiske, fordi de mente jeg ikke kunne ligge på ryggen, men det gikk greit til slutt.
er glad det er over nå, også slapp jeg å gå å grue meg også[:D]
så da er jeg helt klar til babyn kommer(så klar jeg kan bli)[:D]

Å, så bra at alt gikk bra! Sa de noe mer om hva det var eller??

Men veldig veldig bra at det ikke var noe store greier da..

Skjønner ikke hvorfor du ikke kunne ligge på ryggen egentlig, jeg merker ikke noe ubehag med det pga ungen i hvert fall..

de viste ikke hva det kom av. prøved å si det kom av at jeg bruker linser, men det er bare tull. hadde den før jg begynte med de.
de likte ikke at jeg skulle ligge på ryggen, fordi du kan besvime av trykket på halebeinet eller noe.
jeg sa iallefall at jeg ikke hadde noe problem med det, det er jo faktisk sånn jeg sover nå.

det er deilig å være ferdig med det, men må inndrømme at jeg var litt nervøs. var ekkelt å se redskapene komme ned til øyet å forsvinne inn i det.
men de sa jeg var så flink til å ligge stille da, jeg burde jo fått en liten ting fordi jeg var så flink[:D][:D]

er litt vondt nå, bedøvelsen er jo borte. kjenner hvor de har holdt på får å si det sånn.
men men, skal ikke skrive en hel stil til deg her.
dumå bare si far hvis jeg maser på deg, men føler jeg ble litt kjent med deg på lørdag da[:)][:)]

Mase nei, nå må du gi deg! [:D]

Jeg sitter her og koser meg med babyverden jeg, mens mannen sitter på gulvet og parer sokker! hehehe..

Vi skal til østlandet imorgen vet du, så han må pakke stakkar! haha..[:)]

Jeg og syns du har vært kjempeflink, og har helt klart fortjent en premie.. Men jeg tror kanskje de dumme sjukehusmennene driter i det.. Hehe..

Er ikke så rart at du har vondt nå da, jeg er jo skrekkelig pingle og griner bare bedøvelsen fra tannpineren går ut liksom.. [:)][:(]

hehe, hater å finne sokker som passer sammen, tar mannen din mine å???
tannlegen er noe jeg aldri har brydd meg om, smiler når jeg får sprøyte[:)] men det er faktisk veldig vondt når bedøvelsen går bort, det er en ekkel ubehagelig prikking kjempe lange etterpå jo.[>:]
jeg har nemelig hatt reggis, så jeg har vært mye hos tannlegen. syntes det er eklere med er hårete hendene som skal inn å grave i munnen min jeg da[:)]

jeg har hatt tannlegeskrekk siden jeg gikk på ungdomsskolen omtrent, for han tannlegen jeg hadde da fylte igjen alt bare jeg sa au, og så ga han faen. Og det har krevd MYE jobb i ettertid for å si det mildt.. Etter han tannlegen kom jeg til en slemming som var skikkelig hardhendt, og ikke ville bruke bedøvelse (KRISE)..

Så fikk jeg en kvinnelig tannlege her i Bergen, hun er kjempehyggelig, og tar virkelig skrekken på alvor altså.. Og hun har ikke hårete hender heller! Hehe.. Hun bruker hansker i tillegg..
Men hun er litt klisje for det da, for hun sitter og nynner mens hun borrer... Blæh..

hehe, det hadde tatt seg ut som legen hadde begynt å nynne i sta[:D]
jeg måtte bare minne meg selv på å puste med magen i sta, fikk liksom ikke nok luft i meg.
jeg måtte jo ligge å se ned til venstre mens de holdt på med dette her,  var ikke så lett å prøve å fokusere den veien akkurat.
plutselig dro han bare hele øyet en halt annen vei[:)]

Det hørtes ikke videre behagelig ut nei!! Guffent å ligge der å kjenne at det bare begynner å trekke i deg og.. Isj..

Back
Topp