Pijah

bettand

Forumet er livet
Selgeren du anbefalte på ebay, pleier det variere på når varene ankommer??

Jeg har bare bestilt derfra en gang før, og da kom de etter ca 14 dager. Har ikke fått varene denne gangen enda. 

ORIGINAL: Pijah

Jeg har bare bestilt derfra en gang før, og da kom de etter ca 14 dager. Har ikke fått varene denne gangen enda. 

Jeg har fått den jeg bestilte den 28 jan, men ikke den jeg bestilte 19 jan

ORIGINAL: bettand

Fra samme selgeren???

Kanskje den fra 19 januar er blitt sittende fast i tollen..? Men det skal jo nesten være umulig å få det så fort da... 28 var fredag, og varene ble sendt dagen etter...? Og i Norge er det ingenting som skjer i postvesenet en søndag.. Sikker på at det ikke er motsatt??

ORIGINAL: bettand

Fra samme selgeren???

Kanskje den fra 19 januar er blitt sittende fast i tollen..? Men det skal jo nesten være umulig å få det så fort da... 28 var fredag, og varene ble sendt dagen etter...? Og i Norge er det ingenting som skjer i postvesenet en søndag.. Sikker på at det ikke er motsatt??

Jeg bestilte jo den lacey circles sist, så ja det er jeg sikker på[8D] Og det er ingen grunn for at det skulle sitte fast i tollen heller for det var under 200 kr og dessuten fikk jeg rabatt fordi jeg bestilte flere ting[8D]

Back
Topp