Piiiiinlig

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Prøvde meg nettopp på butikken som er 200m unna. Begynner å brekke meg i butikken og løper til kassa for å betale. Kommer meg ut og da begynner det... 4 ganger på veien hjem! Tror ingen så meg... :sorry: Så sykt ydmykende!

Dere opplevd pinlige ting hittil? Dere som ikke har det, slapp av, det kommer nok :happy:

Jeg kastet opp nesten uten forvarsel på en fin restaurant... Måtte bruke håndkleserviettene (min og samboers) som "oppsamler". Pinlig!! Fikk en standard spypose av servitøren etterpå etter at jeg hadde stelt meg litt på toalettet[emoji6]

Å huff! Det må være en fæl følelse å gå med! Jeg kjenner jo igjen følelsen når jeg brekker meg og må løpe, men det har foreløpig ikke kommet noe, men frykten for at det skal komme midt i butikken eller på teppet jobben er veldig ekkel.

Her har jeg ikke kastet opp en eneste gang, ei heller vært morgenkvalm :wideyed:
Har vært uggen til og fra, men ser ut til at jeg slapp det verste.. *bank i bordet* :p

Jeg kaster opp om morgenen, så nå har jeg vent meg til å vente til det er over, og så spiser jeg frokost som vanlig. Har begynt å brekke meg oftere gjennom dagen, sånn at jeg tror at jeg skal kaste opp, men har heldigvis ikke gjort det hittil..

Sto bak bilen utenfor legekontoret og spydde som en gris. Merkelig nok var det ingen som ville sitte ved siden av meg der inne [emoji23].
Spydde også på legevakten noen ganger foran legen og pasienter, men var for dårlig til å bry meg der og da.

Hmm, jeg føler jeg har begynt å få litt mer luft i magen... Har ikke skjedd noen "uhell offentlig" ennå, men huffameg!

Har heldigvis hatt ett spyfritt svangerskap så langt, så har ikke hatt noe slike uhell.

Ikke noe kjekt for dere som har vært mye dårlige, kan ikke være noe kjekt :confused:

Kastet opp to ganger utenfor bilen, den ene gangen spurte tilfeldige forbipasserende om det gikk bra. Dette ble etterfulgt av to spurter til toalettet i en bowlinghall. Alt på samme ettermiddag. Uggabugga.

Back
Topp