Pigmentstrek på magen

MusikkNurket

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Man leser over alt at det er vanlig å se en mørk vertikal strek på magen men er det like vanlig å ikke få denne? Når er det vanlig at den evt. Dukker opp?

Jeg fikk ikke sist og ikke fått noe nå (u18)

Fikk aldri det med første. Er 22 uker nå og ikke antydning til det denne gangen heller. Så tenker vel det er like vanlig å ikke få?

Er nok ikke noe gale å ikke få det :p Kommer vel an på hudfargen også, er vel mer normalt / synlig jo mørkere du er.
Jeg syns jeg fikk den over natten i uke 24, fikk litt sjokk :hilarious:

Sniker : 3 svangerskap og har aldri fått den streken

Fikk den i første svangerskap, husker ikke helt når.. men ingen antydning enda nå i uke 27.

Dette er mitt tredje barn. Tror aldri jeg har hatt den streken

Fikk den svakt tidlig med første etter å ha liggi på solsenga i uke 14-ish. Den ble ikke noe sterkere etterpå og gikk bare opp til navelen. Denne gangen er det ingen antydning til strek, og heller ingen tid på solsenga :laughing005

Jeg fikk ikke sist. Ikke alle som får den. Jeg kjenner ei venninne som har pleid å få den annenhvert svangerskap (hun har 4 unger).

Fikk i første, men ikke før langt uti 3. trimester :)

Fikk den tidlig de to andre gangene, ikke sett noe til den enda denne ganga :playful:

Med de tre forrige dukket den opp mellom uke 20 og 25 en gang. Denne gang har jeg ikke antydninger en gang, uke 22

Så den bare etter fødsel sist gang :joyful: Den ble visst tydeligere når huden fikk trekke seg litt sammen,

Jeg er mørk, har fått den alle gangene. Kommer sakte fra uke 25 og utover

Jeg fikk ganske tidlig sist, men ikke fått noe enda. Spent på om det dukker opp noe.

Jeg har fått den frem denne uka, men bare over navlen, ikke under :) Er 23+3

Back
Topp