Pigmentflekker

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hei. Jenta mi på 3 måneder har tre lyse brune flekker i huden. En på armen, en på foten og en på siden/ryggen. Den på armen er størst. Flere som har barn med slike flekker? Gutten min på 2 år har en på brystet men kun den ene, og har hatt den siden han var nyfødt.

Googlet det selvfølgelig og da kom det opp en sykdom som heter nevrofibramatose og ble brått litt engstelig.

Vedlegg

• 33F63F7B-CDA2-45C6-A35B-A751C84CD485.jpeg
    33F63F7B-CDA2-45C6-A35B-A751C84CD485.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 20
Som regel ingenting å bekymre seg for om man bare har noen få stykker. Har selv mer pigment et par steder på kroppen, og det er ikke mer enn det. Kun at det er mer pigment i huden akkurat der.
Ta en tur til lege om du er usikker, men mest sansynlig er det lun mer pigment akkurat der

Som regel ingenting å bekymre seg for om man bare har noen få stykker. Har selv mer pigment et par steder på kroppen, og det er ikke mer enn det. Kun at det er mer pigment i huden akkurat der.
Ta en tur til lege om du er usikker, men mest sansynlig er det lun mer pigment akkurat der
Ja, sikkert sant :) skal selv til legen neste uke så får nevne det da. Bare lurte på om det var flere babyer med det her :)

Det er kanskje bare fødselsmerker som blir mer tydelige.
Mitt barn hadde en prikk på kneet, har det enda.

Ta det med legen uansett for å slippe å være bekymret.
Google er topp, men kan også gi mer bekymring..

For et par dager siden hadde jeg skikkelig hodepine og stiv nakke.. googlet på meg hjernehinnebetennelse og det som verre er.. endre med indre uro. Nå er hodepinen borte

Det er kanskje bare fødselsmerker som blir mer tydelige.
Mitt barn hadde en prikk på kneet, har det enda.

Ta det med legen uansett for å slippe å være bekymret.
Google er topp, men kan også gi mer bekymring..

For et par dager siden hadde jeg skikkelig hodepine og stiv nakke.. googlet på meg hjernehinnebetennelse og det som verre er.. endre med indre uro. Nå er hodepinen borte
Huff. Ja. God bedring!

Man er sin verste fiende der tror jeg :p

Back
Topp