Pigmentflekker

Jeg fikk det helt i slutten da jeg gikk gravid med jenta mi. Fikk det under begge armhulene og såg jo ikke serlig pent ut. Passet også utrolig godt at dette var i fjor på våren når det var så fint og varmt. De forsvant litt etter fødsel, men nå er det kommet tilbake. Det er ikke så mye enda eller så synlig, men jeg håper virkelig ikke at jeg får mer av det denne gangen siden det begynner såpass tidlig. 12+0 idag og har kanskje hatt det en ukes tid.
 
Ingenting sånt i forrige svangerskap ikke linea nigra en gang (den mørke streken fra navlen og nedover). Og ingenting så langt i dette svangerskapet.
 
Jepp, eg fekk brune pigmenter på overleppa, så det såg ut som eg hadde bart forrige svangerskap :bag: Det kommer fortsatt tilbake om sommeren når eg er ute i sola... Hjelper med høg solfaktor, men skulle nok vore flinkere med det i forrige svangerskap :nailbiting: Så pass på huden deres no når sola kjem tilbake!
 
Fikk ingenting sist, spent på denne gang. Skal til Spania i juli, så blir jo eksponert for endel sol og. Sist fikk jeg en utrolig mørk brunfarge da jeg var gravid, da. Ble mye lettere brun enn før. Rart hvor mye hormoner påvirker.
 
Back
Topp