Pigmentflekka

milgrønn

Blir kjent med forumet
Har d fått noen mørke flekka i ansiktet, e har to i panna og e synes dem ser ut som et kryss [>:] Andre som har fått pigmentflekka ?

Ja, i hele trynet. Ser ut som en afrikaner nå, har også fått grønne flekker på HELE kroppen. Shit ass.

ORIGINAL: gravidfotball

Ja, i hele trynet. Ser ut som en afrikaner nå, har også fått grønne flekker på HELE kroppen. Shit ass.

haha ser det for meg!!

Ja jeez, tipper kroppen min er i alle regnbuens farger ved termin. De grønne flekkene har nok smittet fra deg, milGRØNN, for nå er jeg lei [;)]

ORIGINAL: gravidfotball

Ja jeez, tipper kroppen min er i alle regnbuens farger ved termin. De grønne flekkene har nok smittet fra deg, milGRØNN, for nå er jeg lei [;)]
E har nu navnet mil fordi e har mye med forsvaret å gjør, og grønn fo0rdi e lika grønn.

Oversatt: Jeg har nicket milgrønn fordi jeg har mye med forsvaret å gjøre; Mil - militærtforum, og jeg liker grønn.

Fungerer forsvaret som en slags støttekontakt?

Nei

ORIGINAL: *Prinsessa*

Jeg har pigmentflekker i rompa jeg[:D]

sikker på at det er pigmentflekker og ikke noe annet? [;)][;)]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Jeg har pigmentflekker i rompa jeg[:D]

sikker på at det er pigmentflekker og ikke noe annet? [;)][;)]

Jo så etter nå hadde ikke tørket meg godt nok Huff må ha vært der en stund de flekkene[&:]

Hahahahahhaha

Nei det er ikke så lett å se seg selv i rompa [:D]

nei,har nok ikke det problemet[8D]

Kansje du har mistet fjøra der du har flekker?

Jeg har en stripe tvers over nesa mi som er kommet fram igjen, fikk den når jeg gikk gravid med første og nå er den kommet tilbake igjen[:'(]

Fy så ekle dere er... [:'(]

Er dette virkelig ett forum med voksne mennesker? man begynner virkelig og lure!

ORIGINAL: Miss lilla m baby

det er fuglelus! ikke uvanlig hos din rase

E er menneske og mennesker får ikke fuglelus.

jeg har ikke vært så aktiv her inne, men har fått med meg litt av dette her selvom..hehe[8D] er bare at jeg forstår ikke at dere heller bare lar vedkommende være, uansett hvor irriterende vedkommende er..så kanskje hun forsvinner av seg selv[:D] alt slike mennesker ønsker er jo oppmerksomhet [8D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Fy så ekle dere er... [:'(]

enig, tror Hauk, Milgrønn eller hvem hun nå enn er nyter godt av alle kommentarene, ikke rart hun fortsetter [:)]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

åja, dere skjønner ikke oppleget dere nei[8D]

nei nei... synd for dere da.

Joda, skjønner opplegget helt fra FØR-SVANGERSKAPET, vært her noen år! Men dere er ikke så mye bedre selv alltid, gir jo bra næring til henne det gjelder.. Ler meg skakk, er jo helt latterlig hvordan folk oppfører seg, vet ikke om det er noe bedre. Ikke opplevd makan [:-] Flaut og kjempesynd, for dere virker som noen trivelige jenter også ...

Back
Topp