Piggsvinn

Tror ikke det fins pinnsvin så lang nord (for ikke å snakke om i øyriket da).

Hælledusan, så søt da!
Har desverre ingen av sorten der vi bor, men skulle ønske vi hadde :-)

Vi har et som går mellom vår og naboens hage. Ser dem stort sett hvert år. Og vi har ingen brunsnegler :)

For noen år siden var det mange av dem her, men lenge siden jeg har sett dem nå, inntil for et par uker siden. Da satt det en liten tass nedenfor trappa vår.
Den hadde surret seg inn i noe plast stakkar. Mannen tok på seg hansker og hjalp den av med plasten, jeg fant vann og kattemat til den, og den satt ute her hele kvelden og spiste. ❤

Tror ikke de finnes her, aldri sett.

Har bodd pinnsvin i hagen vår siden vi flyttet hit, men i år har vi faktisk ikke sett noe til de :( Så de stort sett hver kveld, og de kom helt oppi oss. Så søte!

Aldri sett noen her

Har bodd pinnsvin i hagen vår siden vi flyttet hit, men i år har vi faktisk ikke sett noe til de :( Så de stort sett hver kveld, og de kom helt oppi oss. Så søte!
:) Skulle ønske jeg kunne vise dem til vesla, sette ut mat, og bare se på de nydelige vesene. Men ingen her lengre :(

Synes det var mer av de før. Ikke sett noen her i år, men mamma har et som skyver rundt på matskålene til katten om nettene. :p

Back
Topp