Pierre Robert bomullsboksere!

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Kommer til å hamstre disse! De er jo bare helt fantastiske på! :D synes jeg i allefall :) også er de såpass store at man får et skikkelig bind i etter fødsel :D har dere noen favoritt truse? Eller tenkt på hvilke truser dere blir å bruke etter fødsel?

Lindex med brei kant øverst. Men vil prøve pr sin

Jeg har en del av disse, og syntes de er helt fantastiske :D

Skal på en liten handlerunde i morgen :) spørs om jeg må fa tak i flere av PR sine :) synes ikke de er sånn super ille i pris heller :)

Takk for tips :)

Tror de er ganske normale i størrelsen :) men selv har jeg kjøpt de i en størrelse større da jeg synes de krymper litt når de tørkes i tørketrommel etter vask ;) henges de på klesstativ holder de seg bedre i størrelsen ;) det er min opplevelse da :) kan jo selvfølgelig være at andre har andre erfaringer :)

Har endel av de bomullsbokserne, men ble frista til en microfibertruse sist. Deilig og myk, men syns den strammet mer i lysken. Kan hende det er fordi magen nå er blitt så stor st dn ruller ned og får all stramminga lenger nede, men syns bomullstrusene er bedre med den store gravidmagen hvertfall.
Kjøpte også en ullsinglet og vasket og pakket i bagen. Tenkte ull sikkert er bra for melkeganger etc. også er den nok lett å amme i :)

Back
Topp