Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Har bare hull i ørene. Eller, de gror vel igjen. Jeg er for dårlig på å huske øredobber.

2. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Har 5 i ørene, that's it. :)

3. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Har i tunga og ørene.

4. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Har 6 hull i ørene (3 på hver side) og har hatt i navlen,nesen og leppa men de har jeg tatt ut for mange år siden

5. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Har to i hvert øre, men bruker de aldri, så kan være at de har grodd igjen..
    Har hatt i brystvorte, tunge, under leppa, nesa og flere i ørene tidligere.

6. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Nei, har hatt i nesen, tungen, monroe, underleppen og navelen

Savner litt den i nesen :)

7. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Har hatt i nesa, navlen, bukselinningen(surface), flere forskjellige i øret, tunga, leppa.
    Nå har jeg ingen, annet enn hull i ørene da.

8. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Har hatt 10 , men tatt ut den i haka/leppa.
    6 i øra , tunge, navle og dåsa :D

9. Augustinaen Forumet er livet Junilykke2018

Har 7 hull i ørene, også har jeg hatt i navlen og tunga. Begynner å bli mange år siden jeg tok dem ut :)

10. Politifrue Juni12s sporty VIP

Har aldri hatt hverken piercing, hull i ørene eller tatoveringer, og skal heller aldri ha.

11. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Har ett i hvert øre. Har hatt i nesa, øyenbrynet, tunga og navelen. Pga utseende på navelen etter litt ymse+ 2 svangerskap( er på svangerskap nr 3 nå) så vurdere jeg å ta i navelen igjen for å skjule litt.

12. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Hadde 7, 5 i ørene, i navlen og under leppa. Har nå bare tragusen som står i fast. Ellers bruker jeg en skjelden gabg vanlige øredobber.

13. Jordbær2019 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Ørene, nesa og tragus :) Skal ha 3 nedover håndleddet snart

14. Guttemamma22 Elsker forumet Februarhjertene2017 Januar 2017

4 :)
    Utvidet begge øreflippene, tunga og septum ("oksering" i nesa)

15. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Har du i tunga også? :O Den har jeg ikke fått med meg :p

16. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Jeg har bare ett hull i hvert øre, men skulle gjerne hatt en haug med piercinger!

Sliter med at ting gror veldig dårlig, så ikke turt... Prøvde å ta to hull til i ørene, men grodde ikke skikkelig :/

Skulle gjerne hatt flere hull i ørene og så hadde jeg store planer om nippelpiercing og i tunga :)

17. Pin-up Forumet er livet

Hadde i navlen, men tok den ut for ti år siden. Ellers har/hadde jeg ni i ørene, men akkurat nå bruker jeg ikke noe i noen av hullene.

18. Vært her før Elsker forumet

Har hatt 5 hull i ørene, kun 2 igjen. Men de er ikke piercet men skutt med pistol. Så regnes vel ikke med.

Ellers har jeg ingen og ingen tattoveringer. Og er stolt av det.

19. Guttemamma22 Elsker forumet Februarhjertene2017 Januar 2017

Nei pleier ikke akkurat å lufte den haha. Og er vel ikke så vanlig å stirre inn i munnen på andre heller :p

20. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Hahaha! :p Neida, forsåvidt ikke, men noen ser man det jo veldig godt på allikevel :p

Del denne siden