piercing

hei,venninna mi tok den ikke ut før ganske sent i svangerskapet,å nå har hun et stykt arr der den var.for den strakk seg i takt med magen.

litt dumt å få "strekkmerke"rundt navlen også.[&:]

ORIGINAL: th|na

Takk !! Det funka faktisk med papir! Nå sitter jeg uten stang i tunga, huske ikke sist det skjedde...rart... Skal huske det nå fremøver[:)] Men begge kulene kan faktis skrus av...

Men stanga er i titan, å ene kula i kirurgisk stål. Er det fremdeles farlig vis alt er i titan? Er litt veldig "glad i"piercingen min i tunga jeg......

Oki da har du litt annerledes enn min. Jeg fikk beskjed om at alt i metaller skal ut, men de foreslo faktisk den i plastikk for meg. Tydelig at andre hadde brukt den tidligere[;)] Den koster lite, men holder dårlig.Når du merker at du må på sykehuset er det bare å bytte inn i plastikk eller ta ut den du har og sette den inn når alt er over[;)] Alle jeg har pratet med sa at hullet grodde ikke igjen selv etter at det gikk 4dager før den ble satt i igjen.

ORIGINAL: Janneb

jeg kan ikke se for meg å ta den ut, er så ekkelt å ikke ha noe der liksom.. Pluss var så vondt i ta den så den skal bli!

mareritt å ikke ha den der[X(] Nå har jeg den i plastikk som jeg har tenkt til på sette i når jeg merker at jeg må på sykehuset[;)] Tar ikke sjansen på at noe skjer og jeg mister tunga mi[:o] Hørt noen skrekk historier og når det er så lett å unngå det så gjør jeg det[8D]

Hadde min ute en uke i fjor sommer, men den gikk fint gjennom da jeg satt den i igjen...

Enig! Er glad i piercingen min, men gladere i tunga! Tror jeg stser på å ta den ut når jenta vår vil ut og inn igjen rett etter..

Jeg hadde piercingen i navlen under hele svagerskapet med andre mann. Tok den ut når jeg kjente at fødselen var begynt, og satte den inn igjen dagen etter fødselen. Det gikk helt fint for meg å ha den etter som magen min vokste og nå i etter tid er det ingen merker. Men det er vell forskjellig fra person til person....[;)]

Back
Topp