Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tar heller ut min piercing i navlen jeg....fant en nettside om gravide og piercing...det var vist mange som hadde ødelagt navlen med å ha piercing der igjennom svangerskapet....men det var ei som hadde tatt den ut tidlig og kunne sette den tilbake etterpå og hadde reddet navlen med å ikke ha noen piercing...tror jeg satser på det, er jo 10 år siden jeg tok den så da vil nokk hullet alltid være der og er der om 1 år oxo...hihi[;)]
jeg tok ut min piercing når jeg var gravid førreig gang ( har hatt den i øver 10 år) og de var like lett å få den in igen etter 10 mån. men fick ett litt syggare arr der siden huden strakk sig så nu må jeg ha oiercing før å sjule arret..[:D]
Åå, da vil jeg og ta den ut..
hadde egentlig tenkt å ha den der, men hvis det er bedre å ta den ut så vil jeg jo heller det:)
Vil heller risikere at det gror igjen, enn at navlen min blir helt rar etterpå:P
har jo hatt min i ca 7 år jeg og, så det skal vel litt til før det gror...
ja det samme tenkte jeg oxo...men ser ut til at vi får beholde hullene i navlen og et håp om at det ikke blir så ille når den er tatt ut...jeg tar en pause på 1 år med piercingen min fra ikveld...vil ikke risikere noe viss jeg slipper...hihi[;)]
Jeg pleier å bestille på Illusion.no da:)
Men jeg har tatt ut min piercing.Ser på enkelte av venninnene
mine kor stykt det ble etter de va gravide.jeg har hatt min i
6 år å da jeg fant ut at jeg var gravid så bare tok jeg den ut.
Så jeg får egentlig bare se no når jeg er ferdig med sv hvordan det blir etter det[:)]
Spør dere her jeg da, siden tråden handler om piercinger? Hvis dere har piercing i brystvorten; når tar dere den ut? Lurer på om jeg skal vente til etter UL i uke 7[8D]
ja min er fjernet...hiihi[;)] når det gjelder brystvorten vet jeg ikke,men kan sikkert ha den frem til uke 7,men viss du har ømme pupper så er det kansje greit å ta den ut?
Ikke så aller verst disse ømme puppene mine! Ikke sånn som de var da jeg brukte Puregon, og satte EL-sprøyta! Da kunne jeg nesten ikke dusje engang..Hehehe.. Nå er de bare ømme om jeg klemmer på de, så det overlever jeg finfint[:)]