piercing

Tok hull i nesa da jeg var 15 år og den har jeg ikke lenger. Ellers har jeg hull i ørene.

Har bare 3 i ett øre akkurat nå (tragus og to ulike helixer). Hullene etter jeg hadde 15mm utvida i ørene er ikke grodd helt igjen heller akkurat :p Hadde 5-6 hull til i ørene som har grodd igjen.
Brystvorte, 2 i nesa og navel har jeg også hatt.

Tok første hullene i ørene når jeg var 10, og ett eller to nye i ørene hvert år fram til jeg var 16, da fikk jeg i navel. Tok tragus når jeg var 18, i nesa når jeg 19-20, var ca da jeg utvida hullene i ørene også. Brystvorte når jeg var 24-25.

Jeg tenker jeg skal få sydd igjen hullene jeg har i ørene (må kuttes opp og sys igjen med noen sting), så kan jeg eventuelt ha "normale" hull i ørene etterhvert. Har også lyst på daith i øret.
Tenker jeg kan ta i brystvorter igjen når jeg er ferdig med amming, og vurderer å ta noe nedentil også.
Har også litt lyst på ett dermal anchor, men det blir også i så fall når jeg ikke har helt små barn ei lita stund.

Har flere hull i ørene, piercing i navlen (den ble tatt i 2004 [emoji14] gror jo aldri igjen), og så har jeg septum piercing. Den siste ble tatt for snart 2 år siden så da var jeg kanskje litt "gammel" når jeg tok den? [emoji14] Selv om jeg ikke føler meg sånn [emoji28]

Oi... den lista kan bli lang men kan heller si at nå bruker jeg ingen ting mer. De få gangene jeg har noe i ørene får jeg vondt og tar de ut.

Jeg tok i tunga og navlen da jeg var 15. Fikk infeksjon i tunga og lot det gro igjen, men tok på nytt da jeg var 16 eller 17.

Tok øverst i øret da jeg var 21 eller noe, og så fikk jeg et hull til ved siden av av sambo for et år siden. :Heartred

Har stukket totalt 5 hull i øreflippene selv. Prøvde gjentatte ganger hos frisør, men det ble betent hver gang. Ikke blitt betent da jeg stakk selv.

Har tatt ut tungepieringen og i navlen nå.

Det vanlige med hull i øra, også piercing i øyebrynet som jeg fikk da jeg var rundt 15 år. Har vurdert å ta den ut, men da står jeg jo med et hull under og et over øyebrynet:hilarious:

Fikk hull i ørene da jeg var 7.
Tok 3 til i ørene, i navlen og i tunga da jeg var 15-16 år. Har alt ennå [emoji28]

Back
Topp