piercing

Har ingen hull jeg [emoji13]

Tok hull i ørene da jeg var 8, det fikk sitte i 3 timer før mamma måtte ta det ut, jeg grein og grein og syntes det var så vondt [emoji23]

Tok i ørene da jeg var 22, altså helt vanlige hull i ørene og det er de eneste jeg har

Tok i navlen da jeg var seksten, kvittet den ti år etter. Ellers har jeg til sammen ni piercinghull i ørene som jeg tok i tenårene, bruker kun de nederste i dag og det er sjelden. Dessverre viser alle hullene godt og jeg har utviklet en heller hissig nikkelallergi, så jeg angrer på at jeg gjorde det.

Tok i navlen da jeg var seksten, kvittet den ti år etter. Ellers har jeg til sammen ni piercinghull i ørene som jeg tok i tenårene, bruker kun de nederste i dag og det er sjelden. Dessverre viser alle hullene godt og jeg har utviklet en heller hissig nikkelallergi, så jeg angrer på at jeg gjorde det.

Oi :( det var jo ikke noe særlig da.

Har ingen nå.
Men hadde to i underleppa, fire i hvert øre, en industrial, og navlepiercing.
Nå bruker jeg ikkeøredobber en gang, for selv rene øredobber klør.

Haha, glemte tungepiercingen [emoji39]

Last edited:
Nå har jeg ingen! Har hatt to hull i hvert øre, navlepiercing(tok da jeg var 16, tok ut da jeg var 22 kanskje. Grodd nå iallefall) og tungepiercing(Jeg var 18, tok den ut etter bare noen timer. Vondt.). Vurderer å ta nye hull i ørene, men da på piercingstudio. Tidligere har jeg tatt hos frisør med sånn pistol..

Har hatt flere men kun hull i ørene som er igjen nå [emoji6]
Har hatt i nesa, navlen (veldig kortvarig da!) underleppa og tunga (2 ganger og siste stakk han litt feil så har en flik under tunga! Aldri igjen)

Hadde i navlen. Første glemte jeg/gadd ikke ha mer. Andre gangen støtet kroppen den ut så har et lekkert arr/grop der den satt. Virkelig vakkert med arr både under, over og i navlen som er skikkelig synlig :P

Hatt øredobber flere ganger, men dessverre støter kroppen min fra seg alt.

Har medusa igjen og 10mm hull i ørene.

Hatt snakebite, angelbite og bridge, pluss en i hver nippel.

Tok hull i ørene når jeg var 6-7 år, men måtte la de gro da de aldri ble bra og jeg konstant hadde betennelse. Drev å stakk de opp en del ganger i ungdomsårene men samme skjedde da.
Så har jeg hatt tilsammen 5 hull i leppa, men tatt ut pga jeg fikk så heftig betennelse etter at en bruker reiv i de.
Har fortsatt den i navlen pga gammel vane [emoji14]

Tok snakebites da jeg var 16, tok de ut da jeg ble gravid med eldstemann (21 år). Ble aldri så jeg satte de inn igjen.
Har 3 hull på rekke og rad på begge ørene, men glemmer å bruke øredobber :p

Fikk hull i ørene når jeg var 6 år.
Hull i nesa når jeg var 13 år.
Hull i navelen og leppa når jeg var 16 år.
Hull i brystvorta når jeg var 17 år.
Hull i tunga når jeg var 19 år.
Hull i andre brystvorta når jeg var 22 år.

Eneste som er der nå er tunga og ørene.

Har bare hull i ørene som jeg fikk når jeg var 2 måneder ( :o ) gammel.
Tok piercing i nesa når jeg var 16, men valgte å ta den ut når jeg var 20

Fikk hull i ørene som baby og tok et til i venstre øre da jeg var 16. Hadde også i tragus, men tror den har grodd sammen nå (mistet piercingen og var for lat til å skaffe ny dessverre.. Angrer på det nå). Har også hull (men ikke piercing) i navlen.

Back
Topp