Piercing?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har piercing i begge brystvortene, tok de for 1 og et halvt år siden. Noen fler som har/ hadde? Når evt ta de ut, hvordan ble det med amming og gror hullene igjen? :)

Veldig lyst til å amme :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har ikkje sjøl, men har forstått at amming fungere heilt fint når dei blir tatt ut. Om da gror e vel individuelt :)
Håpe du får masse melk, og muligheten t å amma :)

Tror ikke det skal ha noe og si om man har hatt piercing i brystvortene, du kan jo høre om jordmor har noen erfaring eller info om dette.

Tror jeg har fått et skriv om at alle piercinger skal ut en måned før termin?? Hør med jordmor:)

Jeg også fikk det, men står ikke noe om brystvorter :)

Jeg tok ut når jeg ble gravid med første, for at det skulle gro.. Nå 3,5 år senere er det grodd, men jeg er plaget med innkapslet betennelse i den puppen.. Skal åpne opp og rense ut når jeg er ferdig ammet denne gangen her:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok ut når jeg ble gravid med første, for at det skulle gro.. Nå 3,5 år senere er det grodd, men jeg er plaget med innkapslet betennelse i den puppen.. Skal åpne opp og rense ut når jeg er ferdig ammet denne gangen her:)

Hva er innkapslet betennelse? :/

Jeg tok ut mine da jeg ble gravid sist, da jeg ammet kom det melk fra hullet nå og da;) tror ikke det gjorde noe for ammeresultatet;)

Back
Topp