Piercing

Jeg tok ut min tidlig sist :-) det ser helt fint ut der nå.. Eneste kjipe var at den grodde igjen

Tror jeg også skal prøve det ut :-) håper jeg slipper å ta den ut, tviler på at jeg får meg selv til å ta en ny en siden jeg får sånn naturveik når noen rører navlen min :-P

Jeg tok ut min en måneds tid før jeg ble gravid, for å prøve å bli vant med å ikke ha den i. Dette var i midten av september og jeg synes fortsatt det er veldig rart å se på magen uten at den er der :P har et lite håp om at det ikke er grodd gjennom til sommeren ;)

<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3

Brukte gravid piercing hele svangerskapet sist, og det gikk helt fint. Vet ikke om det er på grunn av piercingen eller ikke, men navlen min er ikke akurat pen lenger, så jeg har fremdeles i piercing for å skjule det :) Men er ikke så veldig stor forandring, det er bare litt slapp hud der liksom :p:D:cool:

Da sa æ hadet til min piercing :-( ååh kjenne det gjør vondt i kroppen.. hatt den i 9år nå regna jeg ut :O drit snålt å se navlen uten en diamant i! Ser fælt ut :-P

Jeg fikk både strekkmerke og skrukkeete hud på navelen selv om jeg tok den ut da jeg fant ut at jeg var gravid. Har ikke hatt den i igjen på 7år og har alikevell ikke grodd faktisk ;p så den kan bli stygg selv om man tar den ut tidlig.

Ååh æ trudd æ kanskje slapp unda det æ no men ser hullet etter piercingen blir bare større og større :-\
Tok den ut for 3 uka siden :-P

Jeg hadde men tok den ut når jeg var på ul for jordmora sa jeg måtte det så hu ikke ødela ul greia

Sent from my iPhone using BV Forum

Det sa hu ikke nå om til mæ :-\

Har tatt den ut for lenge siden :) kunne sikkert hatt den enda, men set begynte liksom å se litt snålt ut følte jeg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tok min ut på oul, og hatt den ute siden.. Sist tok jeg den ut enda tidliger.. Tror de allerfleste får det "pene" arret der, selv om mann er tidlig med å ta den ut.. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp