Piercing

Februarbaby18

Flørter med forumet
Er det noen fler her inne som har piercing i navlen?:-) og hva skal dere eventuelt gjøre når magen begynner og vokse? :b

Jeg hadde da jeg ble gravid med sønnen. Jeg fjernet den da magen startet å vokse og det ble aldri så jeg satte i en ny:p

taster fra den lille hvite^^,

Jeg tok ut min for noen år siden fordi jeg ville gi det en sjanse til å gro før jeg ble gravid. Ser egentlig fortsatt helt likt ut, mulig det har grodd litt sammen inni. Det blir spennende å se hvordan det blir om noen måneder da... :)
Ellers kan jeg tipse om at det faktisk finnes egne piercinger som skal være bedre for gravide (myk plast).

Tok min ut på slutten da huden der piercingen satt ble veldig stram.. Fikk også strekkmerke akkurat der sef... Nå er huden litt "slappere" der piercingen skal sitte.. :/
Men men... Jeg satt den nå i igjen noen mnd etter fødsel, syns det ble så rart uten :p

Tok min ut på slutten da huden der piercingen satt ble veldig stram.. Fikk også strekkmerke akkurat der sef... Nå er huden litt "slappere" der piercingen skal sitte.. :/
Men men... Jeg satt den nå i igjen noen mnd etter fødsel, syns det ble så rart uten :p

Signerer denne! jeg også tok ut min for seint og dermed ble det strekkmerker og slapp hud der hullet har vært :rolleyes: Hadde jeg vist at jeg burde ha tatt den ut tilig så hadde jeg gjort det :P
Er veldig rart uten og hullet mitt grodde igjen så jeg må evt ta på nytt nå :P

Enn med min som ikke har grodd 100% enda da? Vet dt er lenge til fødsel, mn har dårlig trua på at dn kjæmste å gro x)

Jeg tok min ut ganske sent sist.. Jeg har hatt piercingen i endel etter, siden jeg fikk arr der og ganske skrukkete hud.. Piercingen skjuler dette litt;) så på ultralyd innkallelsen jeg fikk nå, stod det at alt av piercinger måtte fjernes til fødselen f...Til og med vanlige øredobber :p slik var det ikke sist jeg fødte:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tok ut min da jeg var gravid sist for ca fem år siden.. Har tatt den i et par ganger i året kanskje for å prøve.. Har den i innimellom hvis jeg er på stranden osv på sommeren, men den har ikke grodd igjen :)

Min tante hadde piercing i navel'n når hun var gravid, hun brukte en for gravide:) Du går kjøpt en sånn på nette

Min grodde fort, så det er veldig individuelt. Tok ut i feb, fikk barn i mai og da var det grodd igjen. Jeg har prøvd å stikke det opp med mye kraft, men uten hell.

Jeg tok den også ut litt sent første gangen jeg var gravid, og fikk strekkmerke akkurat der piercingen hadde vært. Så jeg ville tatt den ut før magen begynner å vokse mye ;)

Har tatt ut min allerede jeg. Ei venninne hadde den ganske lenge da hun var gravid, og har fått veldig rar hud der etterpå.

Men har tenkt en del på om jeg skulle ta den ut uansett, føler jeg begynner å bli "for gammel".. Så er ikke sikkert jeg prøver å sette den i etterpå!

Veldig greit å vite, jeg vil ikke ta ut min uten at det blir helt nødvendig :-P
Skal du prøve ut en gravid piercing cathriin? :-D

Tok ut min for seint i forje svangerskap, og det ser ikke så fint ut der nå. Fikk skrukket hud og strekk merker. Har ikke tatt i ny.

Back
Topp