Piercing :)

Calibrajinta

Glad i forumet
Har dere noen gode forslag på nettsider hvor de selger piercing? Har sett på superkul, illuson og piercing piraten. Men lyst til å se andre sider og, om det finnes [;)]

Og... hvilket studio i Oslo anbefaler dere? Safarihuset? [;)]

Studioer pleier å ha masse piercinger. Der jeg var i helga hadde de masse! Ellers vet jeg ikke hvor de har piercinger.. Jeg kjøpte i London [8D]

ORIGINAL: lnie

Studioer pleier å ha masse piercinger. Der jeg var i helga hadde de masse! Ellers vet jeg ikke hvor de har piercinger.. Jeg kjøpte i London [8D]

Ja, men tenkte kanskje det var noe dyrere der :)

ORIGINAL: Navigare jenta

åååå.. så du ska ta piercing??? hvor hen da??? [8D]  (og btw, kan ikke hjelpe deg med nettsider) [;)]

Skal ta i tunga tenkte jeg :) Har hatt i navlen og øyenbrynet tidligere. Har du piercing?

ORIGINAL: Calibrajinta

ORIGINAL: lnie

Ja, men tenkte kanskje det var noe dyrere der :)

Det kan jeg tenkes, jeg har aldri sett på prisene. Lykke til med tunga, har hatt der selv![:)]

ORIGINAL: Calibrajinta

ORIGINAL: Navigare jenta

åååå.. så du ska ta piercing??? hvor hen da??? [8D]  (og btw, kan ikke hjelpe deg med nettsider) [;)]

Skal ta i tunga tenkte jeg :) Har hatt i navlen og øyenbrynet tidligere. Har du piercing?

Den første jeg tok i tunga, tok jeg på safari bodyart i oslo[:)] Hun som tok på meg var ihvertfall veldig flink[:)] sånn utenom at hun nesten drepte tunga mi med den jævla klypa før henne stakk[:@]

Eg brukar å handle på bodyartforms.com. Der har dei mykje fint, og prisen er veldig grei [:)]
Har ikkje sett så mykje etter smykker til piercingane du snakkar om, når eg tenker meg om.. eg handlar mest til ørene mine (6 mm), men eg trur nok dei har eindel i alle kategoriar.

Ellers kan du jo sjekke ut barbarella.se, der har dei også masse fint [:)]

Back
Topp