Piercing og tattovering...

piercing i navlen, brystvorta og øyenbryne..tatt ute alle!

Har en fantasifugl bak på skulderen.

Har en sol på skulderen, en tribel på innsiden av armen(håndleddet) og en tribel på korsryggen..
Skal ta navnene på ungene nå i sommer.

Piercing i tungen. Har hatt i nesen og under lippen.
Skal ta i klitten nå i sommer (prøver sterkt å manne meg opp)

Liker det ikke i det hele tatt. Synes det er stygt.

Har en tattis, vil ha fleeeer[:D][:D][:D][:D]

1 tattovering
2 piercinger

Har tatovert en piggtråd rundt høgre overarm[:D]

synes ingen av delene er noe fint jeg, så jeg har ikke noen av delene (og ikke mannen min heller)

2 piercinger(underleppa og tunga,hadde i navlen men måtte ta den ut under svangerskapet) også har jeg ett kinesisk tegn på høyre skulderblad!!!

Lyst på 1 eller 2 tattoveringer til men vet ikke helt hva!!!Lyst på en på ankel og korsrygg..

Jeg har 1 tattovering på skulderen. Hadde piercing i navelen, men tok den ut når jeg ble gravid.

jeg har piercing i brusken i øret liksom og i nesen. har hatt i nipplene og navlen, men ikke nå lenger. har en tattoo på hoften, en panter som strekker seg fra hoften nedover mot låret. og en firkløver på undersiden av håndleddet liksom..

Har 1 i tunga, 1 clithood, 1 i navlen, 2 industrials, 1 tragus, 1 helix, 3 i hver lobes, hvorav 2 er utvidet til 4mm, skal opp til 6 mm.
2 er utvidet til ca. 2-3 mm - skal opp til 10mm.

2 tattoveringer - en som er 5 kanjiitegn loddrett på høyre side av ryggen - som skal taes cover-up på en eller anna gang.
og en på overarmen - som skal begynne å fylles i, hvor jeg mest sannsynlig vil starte med å ta en rose som cover-up over solen.. tror jeg. Har også lyst å la den gå ned til albuen.

Har hatt piercing i øyenbrynet, nesebor, og labret, men alle de skapte seg/var irriterte over veldig lang tid, så jeg måtte bare ta de ut til slutt. Vel, den siste var ikke så irritert egentlig, men smykket datt ut når jeg sov, og når jeg våknet var det grodd igjen. Får se om jeg orker å stikke den opp igjen, men er litt kjipt - for smykket var ekte gull - så kosta jo 800kr..

Og flere tattoveringer skal jeg ha [:)]

Jeg har begge deler[:D]
Percing: madonna, tunga
Tattoo: korsryggen, ca lysken. Begge er tribal[:)]

Har pircing i navelen og i nesa. Skal ta i øynebryna snart[:)]

Piercing: i øra.
Tattovering: 2 stk. 1 stor tattovering på leggen og 1 stor en på underarmen.. Og fler skal det bli[:D]..

oj glemte å skrive hva jeg har tattovert.
På leggen= en "ekte" skorpion. (fant bilde og tattoverte den). Prikketeknikk.
På armen= skorpion "m"-tegnet med blomster rundt og en tribal-liknende greie bak motivet. også prikketeknikk

ORIGINAL: ~Lucky~

En piercing og 2 tatto.

Piercing i underleppa, sjelden jeg bruker den nå da men. (har hatt 2 i ene øyenbrynet og i navlen)
Har tatovering på korsryggen og en på armen. Tribes...

En tatovering på nede på ryggen.

Har 10 tatoveringer og skal ha MYE mer.
Har bare hull i ørene nå, 20 mm. Men har hatt hull i navlen og tunga. Har veeeldig lyst på smilehulsspiercing, og vil ta på ny i tunga.

jeg har tre tattoveringer.....
Hjerte med mamma i på skuldra, navnet til linnea og andrè(på kinesisk) på innsiden av armen og tommy i tommy å tigeren på hofta...

har et stort hjerte med pil igjennom og som brenner på ryggen og et kors på hofta og 8 piercinger i øra og en på et litt mer privat sted[8|][:)]

Back
Topp