Piercing og tattovering...

Jeg har piercin i nesen nå, men har hatt i navelen(fortsatt hull) tungen, lippen, klitten.
Tattiser har jeg:
1 djevel på skinka
1 Drage som sitter på en halvmåne og spyr flammer
1 Tribe i korsryggen (men må si at den tok jeg flere år før det kom på mote[:'(])
Og min store stolthet: Batman symbolet rett over musa[8D]

Har i tunga, å sambo prøver å overtale meg til å ta en på klitten.. eller hvor de setter den.. [8|][:-]

har sååååå lyst på tattovering, da skal det være tyren, å fødselsdatoen min.. å som også er min sønn sin så da slå jeg jo to fuler i et smekk.. hehe[:D]

Sambo ska å tattover seg snart.. *misunnelig ja*

2 tattoos

ORIGINAL: MarinaOGLukas

Har i tunga, å sambo prøver å overtale meg til å ta en på klitten.. eller hvor de setter den.. [8|][:-]

har sååååå lyst på tattovering, da skal det være tyren, å fødselsdatoen min.. å som også er min sønn sin så da slå jeg jo to fuler i et smekk.. hehe[:D]

IKKE la deg overtale til å ta i klitten, det er bare tull! Jeg har aldri følt meg så lurt i hele mitt liv. Fikk bare de kjipe dritt orgasmene!! *POFF* så var de over før de hadde begynt[:@] Og det funker ikke for meg ass...

ORIGINAL: MJTbebis09

IKKE la deg overtale til å ta i klitten, det er bare tull! Jeg har aldri følt meg så lurt i hele mitt liv. Fikk bare de kjipe dritt orgasmene!! *POFF* så var de over før de hadde begynt[:@] Og det funker ikke for meg ass...

nei, tror nok ikke han klarer å overtale meg til det, jeg kjenner jeg har ikke så lyst at de skal drive å tukle med "startknappen"... så han får nok bare drømme om det ja.. hahahaha[:D]

ORIGINAL: MJTbebis09

uff kjedelig at du opplever det sånn da. det er til og bli sånn av[:@] men jeg har da bare postivie erfaringer med den jeg da.. hehe

Har piercing, en monroe (i overleppa, på venstre side)

Har veldig lyst på en tattoo med tiden, er ca sikker på hva jeg skal ha..men klarer ikke bestemme meg for hvor.

Piercinger: 1 i naveln, 1 i tunga, 1 i "øreinngangen" og 1 i underleppa på sia.
Tatoos: 1 edderkopp på ankeln, og 1 tribaldings på skuldra... [8D]

Hadde piercing i brystvorten.. Tok den ut da jeg ble gravid

Har piercing i tunga[:)]

Har tattis på leggen, rumpa,nakken og 3 på armene. Har hull i tunga og har hatt mange andre hull rundt tidligere[:)]

HAr ingen av delene men har lyst på tatovering med navna til barna mine.. men jeg er ikke så tøff så får bare se..[;)]

Har piercing i underleppa, og lurt på å ta tattoo i sommer[:)] (det blir da med navnet til sønnen min og fødselsdatoen tenker jeg )

Har tatovering nere på foten min. ei rose. kjedelig.. ellers så har eg kull i begge ørene å har hatt hull i navlen men den tok eg ut når eg var gravid=)=)

har lyst på tattovering, men veit ikke helt hvor [8D]

Har en tættis jeg har tegenet selv på korsryggen.

En spiss rett under leppa.
 En stor steindrage på leggen og en alv i en måne på ryggen..
Flere under planlegging..

Back
Topp