piercing. ka er hot å ka er not

eg har 3 i ene øret, 2 i andre.. 1 i navlen..
tok ut den i tungen når eg va gravid me minstemann ( ødla tennene ) og hadde i øyenbrynet når eg va fjortiss[:D][:D]

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker piercinger, selv er jeg ikke ferdig med mine...

vet ikke hvor grensa går,.. men er jo ikke fint og ha i hele annsiktet ell hele kroppen[:)]

jeg tok i navelen da jeg var fjååårtis...tok den ut...nå er det bare et hull..jaraa :)

også...har jeg i øra...vanlig i flippene, en på toppen av øret og en på brusken.. :)

Har 3 i ørene (1+2), men ønsker meg flere.. Syns bare d et gjør så grisevondt å ta hull der[:(]
Har ring i nesa og hull i underleppa.. Har hatt i øyebrynet et par ganger, men siste rev datteren min ut da hun satt fast fingen i ringen når hun var lita. Aldri tatt det opp igjen etter det, og skal aldri gjøre det heller!
Skal ikke ha flere, er for gammal;) Borsett fra noen hull i øra da, når jeg får manna meg opp[8D]

ORIGINAL: Klesklypa

eg har et hull i kvert øret[:D] holder rikelig!
Synest det kan være sexy med percing i magen, men ellers må eg nok innrømme at eg ikkje liker slikt[8|]

Samme her! Har også hull i ørene og det holder i massevis!

Synes helle ikke percinger noen annen plass er så veldig fint[8|]

ORIGINAL: rachelmor

kor går grensa,,,? ka liker dere, å liker ikkje?

eg liker no best piercinger i øret, (så lenge det ikkje er kommelokk i øreflippen)
mye som er fint å kledligt på mangen,
men det er faktisk forskjelligt på ka folk passer og.

liker ikkje i tunga da... [8D]

edit : eg har foresten 5 hull i ørene :)

For meg er NOT: øyebryn, nesa, leppa. Flere i ørene er greit. Har selv hatt i navelen og det er ok det og.

Back
Topp