Piercing i navlen og gravid

Milla99

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junibollene 2023
Snøfnuggene 2025 ❄️
Februarhjertene 2025
Hei! Jeg har piercing i navlen og tenkte jeg skulle ta den ut når magen ble stor. Søsteren min er høygravid og sier jeg bør ta den ut nå (13+3) pga. arret bør gro før magen blir stor, ellers blir arret stygt. Har noen av dere piercing, når tenker du å ta den ut?
Jeg tenker eventuelt å kjøpe sånn gravid piercing :)

Jeg tok min ut på OUL, for babyen / livmoren var visst kommet opp til rett over der da o_O Jordmoren anbefalte jeg ikke tok den inn igjen. Ikke lenge etter så jeg hvor strukket ut og mindre dyp navlen min ble :p Er nå 22 uker og navlen har ikke poppet ennå, men smykket hadde ikke fått plass inni :hilarious: Hullet til selve piercingen ser helt fint ut, men jeg har hatt den i over 13 år så den gror kanskje ikke igjen. Tok ut nippelpiercingene før navlen, og de grodde fort igjen etter å ha hatt dem i 8 år

Sniker fra januar. Hullene mine er godt strekt oppover og fra hverandre. Huden er også veldig rød i mellom hullene og klør helt sykt. Jeg tok vell og merke ut navlepiercingen for 5år siden :)

Jeg tok min ut på OUL, for babyen / livmoren var visst kommet opp til rett over der da o_O Jordmoren anbefalte jeg ikke tok den inn igjen. Ikke lenge etter så jeg hvor strukket ut og mindre dyp navlen min ble :p Er nå 22 uker og navlen har ikke poppet ennå, men smykket hadde ikke fått plass inni :hilarious: Hullet til selve piercingen ser helt fint ut, men jeg har hatt den i over 13 år så den gror kanskje ikke igjen. Tok ut nippelpiercingene før navlen, og de grodde fort igjen etter å ha hatt dem i 8 år
Hadde du piercing i brystvortene blir det gøy når du ammer, melken kan av og til drype på sidene i tillegg til foran. :hilarious:

Hadde du piercing i brystvortene blir det gøy når du ammer, melken kan av og til drype på sidene i tillegg til foran. :hilarious:
Jeg har lurt på om det kommer til å bli sprinkleranlegg ja :laughing001

Eg tok ut den når magen var stor. Tok den i igjen etter fødsel, men ventet nesten for lenge da hullet var begynt å lukke seg(tok den når eg var 15, 33 nå). Nå har eg den i frem til magen blir veldig stor igjen:) Null problem. Eneste eg ser er at huden er litt strukket der, men det er uavhengig av når eg tok den ut. Det er jo bare fordi det er et lite område med lite hud mellom piercinghullene og hadde nok skjedd uans. Dog er det ikke synlig nå:) ska se om eg finner bilder

Tok når eg var 15, er 33 nå og min grodde nesten igjen:android:

Jeg hadde piercing i navlen for en del år siden, men måtte ta den ut pga infeksjon, prøvde igjen, men den også ble infisert, så tok den ut. Mange år etter ble jeg gravid, og arret har strekt seg veldig iallefall. Så det kan skje uansett når du tar den ut.

Back
Topp