Piercing i navelen

Mg93

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med graviditet og navlepiercing her? :)
Har hatt piercing i navelen i 10,5 år nå, og usikker på hva jeg skal gjøre med den...
Når fjernet dere den og hvordan ble piercinghullet etterpå? Tilnærmet normalt eller helt ødelagt? Og grodde det igjen?
Noen her som hadde den i gjennom hele svangerskapet? :)
 
Fjernet den da jeg fant ut jeg var gravid, den må jo ut uansett. Det ble to heavy strekkmerker der hullet var
 
Hadde da jeg ble gravid med han som nå er 16 år.. Tok den ut tidlig,men fikk strekkmerker.. så er meeeget lite pent nå
 
Stygge strekkmerker her også, men det skal finnes slike store smykker som gjør at man kan ha ring i.

Jeg hadde nok hvis jeg var deg ventet til magen var skikkelig "i spenn" og fjernet den da.
Mitt hull grodde ikke, tok den ut etterhvert som magen ble "strammere" der :)


Nytt i dette svangerskapet er at jeg har piercing nedentil, den bør kanskje fjernes når det nærmer seg fødsel :hilarious:
 
Stygge strekkmerker her også, men det skal finnes slike store smykker som gjør at man kan ha ring i.

Jeg hadde nok hvis jeg var deg ventet til magen var skikkelig "i spenn" og fjernet den da.
Mitt hull grodde ikke, tok den ut etterhvert som magen ble "strammere" der :)


Nytt i dette svangerskapet er at jeg har piercing nedentil, den bør kanskje fjernes når det nærmer seg fødsel :hilarious:

Jeg var liksom ikke klar til å fjerne den enda, føler meg nesten litt naken uten den i. :wideyed: Har egentlig ikke tenkt så mye på det før samboeren strøk meg på magen i morges og spurte når den skulle ut.. haha.. Får vente til magen blir «i spenn» som du sier. :) hadde håpet på at det kunne bli tilnærmet normalt igjen, men ser jo at oddsen ikke er helt på min side :hilarious:

Oi, ja piercingen din bør nok fjernes før fødsel. Tror jeg hadde vært livredd for at noe skulle revne :eek: men tror du den vil gro igjen?
 
Tok den ut da jeg ble gravid sist. Ingen strekkmerker og hullet ser helt fint ut nå. Men vet ikke om det er grodd igjen, har ikke prøvd å sette den inn igjen :)
 
Tok den ut i uke 20 sist. Hullet var heilt fint. Ikke noe utvidet eller noe.
Hadde veldig liten mage heile veien.
 
Tok den ut da j ble gravid m første. Var litt strekkmerke der. Hullet syntes ganske lenge.
 
Jeg var liksom ikke klar til å fjerne den enda, føler meg nesten litt naken uten den i. :wideyed: Har egentlig ikke tenkt så mye på det før samboeren strøk meg på magen i morges og spurte når den skulle ut.. haha.. Får vente til magen blir «i spenn» som du sier. :) hadde håpet på at det kunne bli tilnærmet normalt igjen, men ser jo at oddsen ikke er helt på min side :hilarious:

Oi, ja piercingen din bør nok fjernes før fødsel. Tror jeg hadde vært livredd for at noe skulle revne :eek: men tror du den vil gro igjen?


Ja måtte google litt. Kan ta den ut like før fødsel, også er det jo da å få den inn på plass igjen litt etter; det er deeer jeg er litt spent.
For når etter fødsel, ammetåke, hormoner mm; føler jeg for å begynne å fikle der igjen og sette den inn igjen :dead::hilarious:
Vil jo ikke vente for lenge heller, da det kan gro igjen. Men har hatt den ute en dag og to nå, det grodde ikke :rolleyes: tror det går fint. Ikke krise heller om det gror da.
 
Ja måtte google litt. Kan ta den ut like før fødsel, også er det jo da å få den inn på plass igjen litt etter; det er deeer jeg er litt spent.
For når etter fødsel, ammetåke, hormoner mm; føler jeg for å begynne å fikle der igjen og sette den inn igjen :dead::hilarious:
Vil jo ikke vente for lenge heller, da det kan gro igjen. Men har hatt den ute en dag og to nå, det grodde ikke :rolleyes: tror det går fint. Ikke krise heller om det gror da.

Da er det jo ikke så farlig om du klarer å være par døgn uten at det gror. :)
Jeg har hatt min i navelen ute flere ganger, som regel av at den har falt ut uten at jeg har merket det, og ikke har hatt en ny å sette i med det samme... da merker jeg at det gror ganske fort igjen, selv bare etter et døgn :wacky: noen ganger har jeg måtte jobbe skikkelig for å få stanga igjennom - DET er ikke godt! Så er veldig spent på om hullet holder seg gjennom graviditeten.
 
Hadde hatt i 18 år da jeg ble gravid med førstemann. Tok den ut i 4-5 mnd, magen hadde i allefall komt. Fikk ingen strekkmerker der, der det er et lite hull over navlen. Tipper det er grodd - prøvde aldri å sette inn igjen piercingen (4 år siden nå).
 
Sist svangerskap tok jeg den ut da magen begynte å ta form. Satt den i igjen etter fødsel. Ingen strekkmerker og hullet er like fint enda ☺️ Grodde ikke igjen
 
Ta den ut. Ser helt normalt ut her.
 
Back
Topp