piercing, hvor =)?? gjerne bilde

Annicken

Forumet er livet
kan dere vise meg piersingen deres ??? gjerne m bilde..

eller gjerne fortelle hvor dere har og om dere liker den/de=)¨

trenger ikke se bilde av intim piercing ;P hehe

Navelen & Tunga[:D]

Hatt piercing alle de steden jeg ikke legger ut bilde av[8D]
Tok alle ut da jeg prøvde å bli gravid[;)]

Nå har jeg : i tunga

har hatt : 2 oppe i navnlen, 2 nede i navlen , 1 på overleppa, 1 i øyenbrynet, 1 i underleppa, emmm ja er vel det jeg kommer på akkurat nå..

mener selv at øyenbryn er harry, navle også for den sak skyld (meeen jeg var ung og uvitende)

Det der er bilde av navlen min når jeg hadde 4 hull i navlen..Bildet er feil vei da ! [:)] Har ingen av dem nå, bare noen grusomme arr ! [8D]

Ellers har jeg hatt i øyenbrynet, nesa, lippa..

Nå har jeg i tunga og nipplen ! [;)]

Har kun i tunga idag, den har jeg hatt siden 03 så den blir der[:)]

Har hatt: 4 ganger i navlen(oppe og nede) begge brystvortene(savner de) 2 ganger i øynebrynet, 2 ganger i nesa, fylt ørene, i leppa oppe på sia, under leppa på 2 forskjellige steder..det tror jeg var alt..har lyst på i brystvortene en gang senere[:)]

Hadde i tunga da jeg var "ung" [8D] 

Var veldig glad i den, men da jeg bikka 30 år ble det for teit..hehe

har hatt i: Tunga, overleppa, underleppa, underleppa på sida, nesen, øyenbryn og i brystvorta..
Har ingen nå da...[:)]

Eneste bilde jeg har av den er dette,har mista dobben nå så nå er det ingenting der,bare et hull[:)]
Heldigvis gror det ikke igjen [:)]er i nesa btw,var litt vanskelig å se kanksje..det er bare en enkel liten kule..=)
Ikke quote..[8D]

Har hatt i underleppa, øyebrynet og navelen...
Veldig lyst å ha i underleppa igjen [8D] men ødla tannkjøttet...

i tunga å i navlen

Tunga, Navlen, Øra, Haka/leppa, Leppa (kan du gjette hvilken leppe)[8D] også trokke jeg at jeg skal legge ut no bling bling bilder av no annet her.
Litt for mange sarte sjeler her [8D]

har hatt i øyebrynet, nesa, over leppa, under leppa, begge brystvortene og navlen....

tok de ut da jeg ble gravid. altså, hadde ikke alle på en gang..

Har kun div stenger i ørene nå, en Madonna, og en i tunga. Har hatt veldig mange andre. Hadde hele trynet fullt en stund blant annet[:D][:D]

Har hatt i: nesa, nipplene og tunga. Savner nipplene og tunga...

Har i øra og navlen.

Hadde piercing i klitten, men tok den ut før jeg fødte Emil.
Savner den[:(] Så ender nok opp med å ta en på nytt ja[:)]

Har i øyenbrynet. Syns det er mange som har det, men som ikke kler det. men jeg syns faktisk jeg passer til den. Er vel derfor jeg har hatt den der i snart 6 år[:D]

Har hatt 2 i nesen og har industrial i dag.

Back
Topp