picture on cake?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
hva slags kake egner seg til de lokkene en kan bestille der? har DU oppskrift link eller noe eg kunne fått kanskje? [;)]
skal lage ei kake med bilde til dåpen tenkte eg, men veit ikkje heilt hva slags kake det skal være, marsipankake kjøper vi ferdig nemlig...

Jeg har brukt de på sjokoladekake med smørkrem [:)]

ORIGINAL: emb

smørkrem? sto på sida deres at en helst ikkje skulle bruke smørkrem... [8|] jaja, gikk det bra for deg, så er det jo ikkje nåke heft [;)]

ORIGINAL: kasandre

smørkrem? sto på sida deres at en helst ikkje skulle bruke smørkrem... [8|] jaja, gikk det bra for deg, så er det jo ikkje nåke heft [;)]

Har bare brukt det på smørkrem, og 1 marsipankake. Men ble finest på smørkrem [:)]
Du kan se de på fb[;)]

jeg brukte bildet på en gulrotkake!..blei kjempefint!...har en god oppskrift også hvis du er interessert! [;)]

Har bare brukt det på smørkrem, og 1 marsipankake. Men ble finest på smørkrem [:)]
Du kan se de på fb[;)]

ja, var jo ikkje dumt det nei! lagde du den samme dagen? tenkte å lage dagen før eg...

ORIGINAL: Cilie#

jeg brukte bildet på en gulrotkake!..blei kjempefint!...har en god oppskrift også hvis du er interessert! [;)]

eg var tenkt å lage gulrotkake, er ynglingskaken min... men sambo la ned veto mot gulrotkake, mener visst det blir litt vel mye gulrotkake her i hus [8D] hehe...

Du kan se de på fb[;)]

ja, var jo ikkje dumt det nei! lagde du den samme dagen? tenkte å lage dagen før eg...

Lagde kakene dagen før, også hadde jeg på smørkrem og bildet samme dagen

Back
Topp