Picasa

Her går det bare bra. Men den snøen burde det vært returrett på [:@][:'(] Fins nå grenser på hvor mye snø som er kos da![&:][8|]

Kommer meg ingen vei jeg heller [&:]
Er litt spent nå som det kommer mer snø og det blir mildere. For oppe utenfor Linnea-s rom, der er det veranda, og der var snøen 15 cm. fra å gå over døra!!!! Og hvis det blir tungt og følt, så vil ikke  jeg være her når den knekker sammen [8|][&:]

Er det mange av dere sørlandsjentene som kjenner hverandre? Eller er det bare fordi dere er fra/ bor i V...... begge to?

Nope, jeg kjenner ingen her inne, men vet hvem TrineN6 er...og gubben hennes [:)] Og så så jeg nå at jeg så Trine85 på senterety her en dag [:D] Vittig

Hadde vært moro med et treff ja

ORIGINAL: Nøste77

Nope, jeg kjenner ingen her inne, men vet hvem TrineN6 er...og gubben hennes [:)] Og så så jeg nå at jeg så Trine85 på senterety her en dag [:D] Vittig

Hadde vært moro med et treff ja

Haha,kødder du!? [8D][:D] *løperoggjemmermeg*

ORIGINAL: Mrs J.

Oi,Trine.Du er jo helt annerledes enn jeg hadde trodd.Rart hvordan man danner seg et bilde i hodet uten egentlig å vite noenting[:D]
Søt er du,og den nydelige vovsen dere har.

Den kommer nok til å trives på campingtur[:D]

Å? Hvilke bilder hadde du dannet deg i hodet!? [8D] Ei langbeint jente med DEN modell-kroppen og neste baywatch-kvinne ut!? [8D][:D]

Sussi er en søt liten dott,ja! [8D][:D]

Joda, får med meg litt av hvert jeg [;)]
Jepp, jeg har sett Mamma nr. 1 et par ganger og jeg.
Har du sett bilde av meg.???? Hvor da?

Aha [:)] Det er desverre noen kilo siden [:(][:'(], men her er nye fra idag. Ufattelig fæle...uten sminke eller noe, men sånn så vi nå ut idag da [;)] Jaja, Linnea ser jo alltid like strålende ut da

Takk takk sier ho her [:D]
Er stort sett alltid like blid...t.o.m. når ho var syk i over 14 dager just [:)]

Back
Topp