Picasa

Froya88

Forumet er livet
Noen som kan mye om dette? [8D] Utenom *LilleGoingenMin*,som jeg vet kan det [:)]

Men siden ikke ho er her nå,så.. [8D][:D]

Hva jeg kan gjøre med disse bildene? [8D] Effekter og slik? Og hvordan gjør jeg det? [8|][:)]

Bildene er lagt inn og alt sånn.. [:)]

Takk,jenter! Aldri vært borti programmet før,så vet liksom ikke åssen jeg skal begynne.. [8D]
"Redd" for å gjøre noe jeg ikke burde også.. [8D][:D]

ORIGINAL: Trine85

Takk,jenter! Aldri vært borti programmet før,så vet liksom ikke åssen jeg skal begynne.. [8D]

er så fint fordi man kan angre det man har gjort! så lenge du ikke lukker programmet da.. dessuten så endrer du bare bildene INNE i programmet, de vil være som de var i mappene utenom programmet[:)]

ORIGINAL: ingvil_

er så fint fordi man kan angre det man har gjort! så lenge du ikke lukker programmet da.. dessuten så endrer du bare bildene INNE i programmet, de vil være som de var i mappene utenom programmet[:)]

De vil det ja?? [:)] Lurte faktisk litt på det! Godt å høre! Da kan jeg nesten ikke gjøre noe galt.. [8D][:)]

ORIGINAL: Mrs J.

Det er idiotsikkert,ellers kunne aldri jeg brukt det[8|][:D]

Hehe,godt det er noe som er laget for oss komplett idioter også! [8D][:D]

Men du.. Med dette "lag kollasj"? Hvordan får jeg flere bilder innpå der?? [8|]

Haha,åssen visste du det!? [8D][:D]

Ja,har laget en nå.. Faktisk av oss alle tre! Et av meg,et av pelsdotten og L og pelsdotten sammen! [:D][8D]

Skikkelig moro,jo! [:D] 

Seriøst.. Går det ikke an å få bildene mindre på imageshack!? [:-]

Legger ikke ut det svære der altså! [:-][8D]

Hvordan da? De blir jo dødssvære,jo! Uansett om jeg velger mindre i den luka! [8D]

Ja,visst fikk jeg shoppet! [:D] Du husker pinadø mæ møe,du! [:-][:D]

Fikk 2 nye bukser. Ei dongeri og ei sånn ei "pirat"-bukse i svart sånn fin-stoff. Et par tøffe støvletter som passer perfekt til de fin-buksene [:D] (Gleder meg som en unge til å gå med de) Ei t-skjorte. Og litt småting til badet,kjøpte jeg også.. [8D]

Skal også ut en dag det blir bedre vær og handle med mamma. Bursdagsgave fra henne også.. [8D]

Fins de'kke noe Sørlandsforum her inne? Hadde vært moro [:D] Hur de går, Mrs J? Innesnødd?????

Haha,ja det skulle vi hatt! "Sørlandsporten" [:D] Haha! [:D]

Ja,åssen går det nede hos deg "nabo"? Her sitter jeg innesnødd,så... [&:][8D]

Så gøy å få så mye nytt.Heldig du er.[:)]
Ja,jeg får vel komme meg på senteret en tur jeg også når bare været blir bedre.
Blir liksom bare til at jeg kommer meg til sentrum[:D]
Preben elsker lekeparken der nede så da går vi som oftest der.
Skikkelig spennendes.[8|][:D]

Hehe,er vel moro for ungene,ja! [:D]

Er så og si aldri nedi sentrum,jeg.. Skulle kanskje vært der litt mer,men blir til at en kjører til senteret hvor de har alt! [8D]

Så gøy å få så mye nytt.Heldig du er.[:)]
Ja,jeg får vel komme meg på senteret en tur jeg også når bare været blir bedre.
Blir liksom bare til at jeg kommer meg til sentrum[:D]
Preben elsker lekeparken der nede så da går vi som oftest der.
Skikkelig spennendes.[8|][:D]

Hehe,er vel moro for ungene,ja! [:D]

Er så og si aldri nedi sentrum,jeg.. Skulle kanskje vært der litt mer,men blir til at en kjører til senteret hvor de har alt! [8D]

Jeg har faktisk brukt sentrum uforskamma mye.
Hjelper å ha cubus i bygda merker jeg.[:D]

Savner bare en ordtlig kafe[8|]

Helt enig!! For den derre "Jannicken" er ikke akkurat så mye å skryte av.. [8D][:D]

Haha,ja det skulle vi hatt! "Sørlandsporten" [:D] Haha! [:D]

Ja,åssen går det nede hos deg "nabo"? Her sitter jeg innesnødd,så... [&:][8D]

Har nå vært ute å skuffet,men skulle vært ute å handlet litt i dag[8|]
Men jeg sendte bare en liiiiiten mail til Kenneth så han må handle når han er ferdig på jobb.[8D]
Vil ikke ut noe mere i dag med 2 små barn.

Det har jeg også gjort til sambo! [:D] Eller.. Han sa faktisk at jeg måtte holde meg inne,så skulle heller han gå innom på butikken hvis vi trengte noe! [8D][:D] Og i stad spurte han om det kunne friste med taco i kveld? Måtte jo kose oss litt i dette snøkaoset! [:D]

Har ikke vært oppe å henta posten/avisen engang,jeg! [8D]

Back
Topp