Pica ;-)

Lillelima

Limaaa
Har dere noen rare lyster?
Jeg har ikke hatt det i noen svangerskap og ikke i dette helt til nå.. jeg elsker lukten av jif glasspray,bensinlukt og klorin. Kjenner en såååå trang etter å lukte på det,nesten som abstinenser hvis jeg ikke gjør det ;-) men kan ho ikke drive å sniffe det heller,er ho skadelig.. Hehe.. rare ting altså ;-)

Nei, har heller hatt motsatt og kan liste opp en god del ting jeg ikke har hatt lyst på etter at jeg ble gravid ;)

Har hørt at veldig mange får dilla på bensinlukt og stearinlys. Ei venninne av meg sa at hun ble glad når hun måtte stoppe for å fylle fordi det lukta så godt på bensinstasjonen :P

Jeg liker lukta i mormor sin gamle kjeller :p haha!
Synd di har flytta...

Urge er siste nye her :p

Jeg hater lukten av neglelakk, bensin osv til vanlig, men nå eeeeelsker jeg det! nyter lukten når jeg lakker neglene nesten så jeg vil spise det :o (får til og med vann i munnen når jeg skriver dette)... Ellers har jeg skikkelig dilla på frukt, saftis, agurk osv... Mmmm

Jeg vil vel heller si at den lista over ting jeg ikke liker pga lukt eller smak er mye lengre. Jeg syntes fortsatt klor lukter veldig godt da, men det gjør jeg til vanlig og. Så jeg klorer ofte klutene mine :P

Jeg hater lukten av neglelakk, bensin osv til vanlig, men nå eeeeelsker jeg det! nyter lukten når jeg lakker neglene nesten så jeg vil spise det :o (får til og med vann i munnen når jeg skriver dette)... Ellers har jeg skikkelig dilla på frukt, saftis, agurk osv... Mmmm

Går med masse frukt og grønt her også, agurk er skikkelig digg ;)

Rare lukter er en hit her også.. Blir av og til så gale at jeg bare MÅ lukte :D F.eks kjellerlukt, gummilukten av støvlene mine, bensin..

I mat så har jeg dilla på knallharde og sure nektariner :)

Ingen pica i den grad at jeg liker lukter eller spiser vaskemiddel og grus :)

Har dilla på alt surt da! Surt godteri, sure epler, annen sur frukt osv.
Innimellom får jeg skikkelig milkshake eller sjokomelk-trang, bare MÅ ha det :)

Back
Topp