Pica nå?

Vaniljerose <3

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Noen som har Pica/ekstra lyster på noe allerede? I det siste har jeg bare måttet ha hvitløk i alt :-) Og hvitost står høyt på listen. Forje graviditet nr 3 var det tomat og bacalao. Og før den nr 2 Softis og Jordbær. Og den første graviditeten var det strek mat og nugatti med peanøttsmør :-)

Det eneste jeg har lyst på et brødskive med jordbærsyltetøy, og melk ! Store mengder melk :p

Biola, melk og epler :) har hatt en periode nå der jeg måtte ha crabsticks på skiva! (Det det samme de andre gangene rundt samme tid).
Med første var det pandalkris jeg hadde dilla på, med andre var det varm mais en stund, som gikk over til vannmelon ;)

Blir spennende å se utover!

Knekkebrød med leverpostei. Helst til alle døgnets måltider

Er som med de andre to, rødt kjøtt, pølser og kjøttdeig frister absolutt ikke. Bare fisk og kylling! Også spiser jeg hvitt brød (i know, ikke bra,begrenser det så mye jeg kan) med Philadelphiaost på, massevis med frukt og bær og grønnsaker. Spesielt vannmelon, små harde sure pærer, bringebær, jordbær, gulrot og agurk. Forrige gang fikk jeg ekstremt behov for å spise potetgull med dillsmak en periode! Og det gikk kilovis med sånne pærer jeg spiser nå. Men da var jeg høygravid, nå er det nok mest fordi jeg er kvalm :)

Sterk mat! Krydret alt med ekstra chili siste uka! Også pleier jeg å få veldig lyst på kinamat og lakris. Med nr 3 spiste jeg 1-2 poser Doc halslinser og 1-2 brett sukkererter daglig- sammen! Hehe

Back
Topp