Pia20

Nyttårslykke

Gift med forumet
Kjære vennen [:D]

Grattis med 25 uker idag [:D] Tiden flyr min venn, snart sitter vi der med guttene våre [:D]

Tenker du teller ned til 3D- ultralyd like mye som jeg, bare 3 uker igjen til dere skal nå!

Håper formen er bedre etter legevaktbesøket ditt, ikke gøy å lese at du har vondt vet du [&o]

Stor klem!!

Ååååh, tusentakk vennen min! [:D]

blir kos å få guttene våres![:)] hvilke dato skulle du til 3D igjen??

formen er myyye bedre, men fy søren så vondt jeg hadde!! [:'(]

håper bildene på 3D blir ok selvom jeg har morkaka i front... [;)]

klemmer*

Vi skal på tirsdag, så er bare 6 dager igjen!! Jeg håper også at det blir noen ok bilder, jeg har jo også morkaka i fronten desverre.... Men noe må de jo se [:D]

Er spent på om det fortsatt er en gutt jeg [8D] Selv om jeg egentlig ikke tviler selv, både på grunn av mageformen og ultralydbildene fra uke 19 [:D]

Skjønner godt du hadde vondt, ble du redd for at det var noe galt med lillegull? Skjønner ikke hvordan man klarer å holde seg rolig når det er magen man har vondt i [&o] Men så godt at alt var bra med han!!

Må du operere? Eller hvordan var det igjen?

Heldiggrisen som skal på tirsdag !! [:)] da må du legge ut bilder!! [:D]

jeg tenkte akkurat det samme ang gutten vår... er det forsatt gutt liksom?? [:D][8D] hehehe...

men vi så TYDELIG både baller og snopp, så tror nok det er en guttebass.

Jm sa også at hvis det kommer ut en jente, skulle hun bli veldig overrasket!! [;)]

Jeg var veldig redd natt til mandag siden det var i magen og ryggen.

Fikk to sprøyter på legevakten... en 2.30 og en 3.45 ca.. [:)] da ble formen raskt endret fra smertehelvette til en herlig rus som gjore at jeg fikk pratings...[8|]

Stakkars sambo... han som skulle på jobb å greier [8D] hihihi... babla gikk i ett, og jeg fniste og lo der jeg lå.

jeg skal levere en urinprøve til og inn til ul av nyrene tenker legen.[&:]

thihi, lille Pia på "fylla" liksom [:D]

Håper det går over fort, og at du slipper å ha mer vondt!

Stor klem

legen sa : dette er den eneste formen for rus du får før evt.på fødestua. [:D][8D] hehehe....!

håper jeg slipper å ha mere vondt jeg å.

klemmer**

Back
Topp