Physiogel A.I

Julifrøet

Elsker forumet
Hei jenter,

Jeg er jo som mange andre en Buzzador, og har fått tilsendt prøver på en ny krem som heter Physiogel A.I. Dette er en krem helt uten steroider, parabener og alt det der, som skal hjelpe mot eksem og tørr hud. En Buzzador er en produkt tester, hvor vi i etterkant forteller om våre opplevelser med produktene.

Kiera har ikke eksem, men har til tider litt tørr hud. Det samme har jeg, litt tørr hud her og der. Vi har prøvd utallige kremer, men det virker som om de fleste kremene ment for tørr hud er kjempefeite hvor man føler at man bruker en halv tube før man har smurt inn et lite område. Så med andre ord jeg var kjempeskeptisk.

Physiogel A.I (Anti Itch) var rett og slett bare silkemyk. Det var som å smøre seg inn med olje (det er en krem) og huden var ikke våt etterpå. Den behandlet det tørre området kjempekjapt, og jeg ble rett og slett superforelsket.
Kiera har også en tørr flekk på foten som vi smurte inn, og voila! Kremen kan brukes på kropp og i ansikt både på voksen og på barn.

Jeg kan med glede anbefale denne kremen til barn eller voksne som har utslett, eksem eller tørr hud. Kremen er dyr, men den er som sagt superdrøy så den holder lenge.

Hvis noen der har eksembarn, har prøvd alt og vil prøve denne så send meg en pm. Jeg har ikke så mange småprøver igjen, så det er greit om de "mest frustrerte" får prøvd. Det er kjipt å bruke 400kr på en stor tube dersom det ikke skulle hjelpe.

Så det var min lille reklamesnutt for i dag :D

Jeg er sååå enig i at dette var en god krem [:D]

Vi har brukt den i kun noen dager, og alle de røde tørre flekkene snuppa har hatt fra rompa og ned til leggene er så å si borte [:)]

De røde prikkene i ansiktet er også merkbart bedre, jeg er helt imponert.

Selv mannen, som sliter med sprukne knoker på henda, synes kremen har hjulpet på dette.

Jeg er veldig spent på om den hjelper like bra når kulda setter inn igjen...

(Jeg har også noen små tuber igjen om noen skulle ønske det asså)

Kan jeg være så snill å få en test? *bambiøyne*

Kjetil har 2 røde tørre merker/eksem på håndleddet og innsiden av albuen som ikke vil vekk! Han klør mye på dette så har fått små sår i også[&o] Har 2 kremer som han blir smurt med, en hjemme og en i barnehagen.. De virker ikke[:'(]

Har hatt disse flekkene i faktisk noen mnd, og de blir ikke bedre, bare verre og rødere. Begynner å bli en smule desperat kan man si. Har vært på apotek, men de anbefaler kun de kremene jeg har fra før..

Send meg adressen din Siri så skal jeg få lagt en i posten til deg i morgen :)

Da er jeg faktisk tom for småflaskene. Fikk litt pm'er i løpet av kvelden i går, så jeg sender til de jeg har adressen til i dag og sender de andre når jeg får adressene.
Jeg håper virkelig at kremen kan hjelpe på de små, og at dere blir like begeistret som meg selv.

Husk at den også funker på de voksne likegodt som på de små :)

PS Kanskje Elsure har noen flere tuber :)

Back
Topp