Phuuuu! Helgen over !

*Perlemor*

Gift med forumet
Har bare hatt en superduper helg!! Men ganske så travel!

Fredag var vi på teater og så Hakkebakkeskogen (anbefaler alle i Bergen å se den! Utrolig bra oppsetting), begynte 16.30, så det var litt stress etter jobb for å få to gutter rene og pene OG med mat i magen til byn innen det, men rakk det jo [:)]

Lørdag var Magnus i 2 bursdager, mens jeg og Håvard pakket og koste oss på lekeplass. Deretter gikk turen til guttas oldemor. Vi kosa oss!! Magnus plukka masse nøtter og vi har telt sauer [:)] Grunnen til at vi dro inn var for å komme litt nærmere der vi skulle i barnedåp i dag.
Også må jeg bare nevne dette da; Jeg dekket frokostbordet i dag, plutselig forsvant oldemor....litt etterpå kom hun tilbake med en pose proppfull med ved...Hun skulle bare fyre i oven litt hun (dette gjør hun forresten hver dag!)....Fyller forresten 90 år neste mnd!! Respekt for den dama altså!!! [:D]

Og i dag har vi vært i dåp. Superkoselig! Perlefar var fadder. Gutta var nydelige i "bunadene" sine og vi fikk masse skryt av hvor fint de oppførte seg (så de kan hvis de vil altså [8D])

Nå sitter jeg på soverommet og prøver å få Håvard til å sove. Etterpå må jeg rydde leiligheten, for i morgen kommer vår elskede vaskedame!

Høres ut som om dere har hatt en kjempekoselig helg! [:D][:D]

høres utrolig koselig heg.
så heldig du/dere er som har vaske dame også, det skal jeg også ha når jeg begynner å jobbe igjen.

Back
Topp