Phuuu!!!

Miina

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Igår hadde jeg en liten blødning, ble helt fra meg da jeg ikke har hatt god erfaring med blødning i svangerskapet (endt i spontanabort begge gangene).
Idag fikk jeg se et hjerte som slo og en kropp som sprellet og alt var som det skulle :)
Så da har jeg også erfart at blødning trenger ikke alltid å bety noe galt;)

sier som deg phuuu, nå skal vi ikke miste flere her, så glad alt er i orden med spiren :)

Åh, så godt å høre at alt er i orden! :D De der blødningene, altså, de kan bare dra dit pepper'n gror! Nå går det jo heldigvis bra med mange selv om vi blør, men det er da noe herk... :confused: Glad du fikk sjekka raskt og fikk fantastiske nyheter! :)

Åh, så godt å høre at alt er i orden! :D De der blødningene, altså, de kan bare dra dit pepper'n gror! Nå går det jo heldigvis bra med mange selv om vi blør, men det er da noe herk... :confused: Glad du fikk sjekka raskt og fikk fantastiske nyheter! :)

Takk for det <3
Er enig med deg om at blødningene kan dra dit pepper'n gror! Makan ass;)
Dette SKAL gå bra :) :)

Sååå bra!! :) hvor langt er du på vei? Gratulerer med et bankende hjerte:)

Igår hadde jeg en liten blødning, ble helt fra meg da jeg ikke har hatt god erfaring med blødning i svangerskapet (endt i spontanabort begge gangene).
Idag fikk jeg se et hjerte som slo og en kropp som sprellet og alt var som det skulle :)
Så da har jeg også erfart at blødning trenger ikke alltid å bety noe galt;)
Åååå så godt at alt var iorden :)

Så bra at det var ufarlig!:)

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp