*Phuuu* Ikke lønnsomt å være borte en hel dag fra forumet...

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
.. i disse konkurransetider. Er jo 2 hele sider med nye tråder/kommentarer bare siden i dag tidlig. Det vil jo ta hele kvelden å få lest gjennom 

GODT JOBBA FOLKENS 
 
Har også funnet ut at jeg bør gå innom BV 3-4 ganger daglig MINST, for å følge med:) hehe
 
He he, nei man kan ikke være lenge borte nå lengre;-)
 
Trådene våre blir jo faktisk "arkivert" på side 2 før de er 10 minutter gamle nå!! Thihi.. Aktiv gjeng dette her 
 
Ja i kveld var det MASSE aktivitet her:D såvidt jeg klarer å henge med:p
 
Ja, fikk meg en overraskelse selv når jeg kom på nå i kveld. I morgen eller lørdag reiser familien hjem igjen så da blir det bedre tid til å sitte inne her. Blir litt usosial med trykking på iPad med stua full av folk ;-)
 
ja det går unna her, jeg har oxo vært borte endel i dag, og bruker jammen endel tid på å lese meg gjennom det som har skjedd..... og bra er det. JE KLAGER IKKE :) 
 
Nesten så jeg gruer meg til neste helg når jeg skal til Oslo! Må jo ta med mobilen i kirka og til selskapet etter vielsen om jeg skal klare å henge med her!
 
Vi har vel alle kvelder eller dager vi ikke har like god tid til bv, da er det godt at vi kan dra lasset for hverandre:) dette skal vi vinne:)
 
Jeg har jo heller ikke fått vært så mye her i dag både pga frøkna og fordi det er høstferie her hos oss. Men er gøy at vi drar lasset sammen!
 
Er bedre å ha babyverden oppe hele tiden og se på den ca en gang i timen ;) hehe + å svare masse da selvsagt!! 
Skjer mye her nå og som regel skjer det fort :)
 
Jeg sitter og svarer her for harde livet. Artig, for nå er det alltid noe å svare på, men jeg blir litt stressa, for får jo ikke lagt fra meg dataen. Tror samboer syns jeg er en smule usosial her jeg sitter. Bra han har sin egen pad (og angry birds).
 
Gøy å se at det bare er flere og flere som slenger seg med i konkurransen da. Men jeg er enig med deg MaryLou - jeg blir faktisk stresset!!  HAHA. 
 


MaryLou skrev:
Jeg sitter og svarer her for harde livet. Artig, for nå er det alltid noe å svare på, men jeg blir litt stressa, for får jo ikke lagt fra meg dataen. Tror samboer syns jeg er en smule usosial her jeg sitter. Bra han har sin egen pad (og angry birds).


Samme her, får nesten ikke spist heller for da går man plutselig glipp av så mye
 
jeg har jobbet denne uken,så har jo nesten ikke fått med meg noe....
 


*Snuppo+1+1* skrev:
jeg har jobbet denne uken,så har jo nesten ikke fått med meg noe....



Kan jo ikke jobbe nå! ;p Er jo nå det virkelig er action her inne! ;p
 
Liker svært godt at det er action her inne nå! Akkurat som i "gamle dager", og enda litt bedre;)
 


Mystiqe skrev:
Ja, fikk meg en overraskelse selv når jeg kom på nå i kveld. I morgen eller lørdag reiser familien hjem igjen så da blir det bedre tid til å sitte inne her. Blir litt usosial med trykking på iPad med stua full av folk ;-)


hahaha... tror nok de hadde begynt å lure da ja! :D
 


Gollemor skrev:
Nesten så jeg gruer meg til neste helg når jeg skal til Oslo! Må jo ta med mobilen i kirka og til selskapet etter vielsen om jeg skal klare å henge med her!


Hehehe... 
se på det positive enda mer og komme hjem til, selvom vi sikkert kommer til å savne deg
 


Shadow skrev:


Gollemor skrev:
Nesten så jeg gruer meg til neste helg når jeg skal til Oslo! Må jo ta med mobilen i kirka og til selskapet etter vielsen om jeg skal klare å henge med her!


Hehehe... 
se på det positive enda mer og komme hjem til, selvom vi sikkert kommer til å savne deg

Det som er litt verre, er at jeg ikke får med meg innspurten av konkurransen, for vi reiser til Tenerife 28.oktober
 
Back
Topp