Phuh så svett :-)

*L2*

Betatt av forumet
ja, phuh så svett...da var 30min workout utført å vi har allerede vært ute å trilla :-)
Nå trenger mor en dusj ja [:)]

Har dere trena no i dag da jenter? [;)]

Ønsker dere alle ei rikti god helg [:D]

Ut på tur nå.. går vel halvannen time, regner jeg med. Selv om Edward ikke er helt i form sa sykehuset at det ikke burde ær noe problem så lenge feberen hans er borte, og det ikke er for kaldt. Sa da skal jeg ENDELIG ut igjen!!!

ikke noe trening her, men siden sambo er ødelagt i ryggen så må jeg ut å frese hele gårdsplassen og veien til garasjen etterpå... DET blir trening!

Har trilla en liten tur, men har en hofte som gjør meg helt invalid, så orker ikke gå noe særlig.. 

Veldig bra altså!! Jeg har ikke trent i dag, fremdeles støl etter i går[:'(]  Men har planer om en laaaaang trille tur i morgen og litt svømming i ettermiddag..

Trening? Hva er det? [8|]

Målet er å komme i gang med spinningen igjen snart, men leter etter motivasjon og overskudd!![;)] Trøster meg med at det er en stund til sommeren enda, og at jeg føler jeg er i rute til SK2011 da Kg raser av med amming, så trenger bare litt oppstramming her og der [;)]

25 minutter med rockering.[:)] Jeg blir så sinnsykt motivert av the biggest loser, så MÅ alltid gjøre noe når det kommer på tv'en[8D]

ORIGINAL: dresden

25 minutter med rockering.[:)] Jeg blir så sinnsykt motivert av the biggest loser, så MÅ alltid gjøre noe når det kommer på tv'en[8D]

Hehe, så bra!!

aaaaaaaaaaaah jeg er så misunnelig!!!!!!! ligger i sofaen dagen lang og har ikke lov å gå pga menisskaden. sorry jenter. dere har lest dette ofte nå, men jeg synes så fryktelig synd på meg selv så jeg må skrive det om igjen og om igjen! [8D][8D] JEG ER SÅ LEI AV Å SITTE I RO!!!!!!!!!!!!!

Har vært på baby svømming i dag... nå sover endelig lille trollet mitt, så jeg skal svinge meg rundt med en date med jillian (30 day shred)

Også blir det ut å trille tur.. Bikkja må få tur snart, så da blir det nok bevegelse for a mor i dag...[:D]!
Snart ferdig med nivå 2...klarte ikke å holde meg unna selv om jeg var dårlig i helgen som var, fikk så dårlig samvittighet... så da er jeg heldigvis inntakt med treninga å kan fortsette å følge planen min [:)]

Å godt er det.. Ser ut til at det blir spania tur på oss i Mai... så da MÅÅÅ kroppen komme i nogelunde form igjen!

Stå på spreke november mammaer..! [8D]

Back
Topp