Phu... søknad sendt

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Endelig...!
Mangler bare å sende inntektopplysninger som vedlegg og de får jeg i morgen... HÅPER JEG! Jobben er ikke kjent for å være rask av seg... men greit å få det sånn ut av verden, blir jo stresset av den behandlingstiden til NAV også.
Flere som jobber med saken?

Har begynt å tenke på det ihvertfall ;-) skal ikke til jordmor før 4.sept, så får fikset det da tenker jeg :-)

Jeg har begynt å manne meg opp til å sette meg inn i alt sammen. Litt ork føler jeg :-/

Er ikke langt nok på vei til å søke enda, men tror jeg bare venter med å sende inn søknad til neste gang jeg har vært hos jordmor. Like greit å bare få med bekreftelse da tenker jeg. Skal bli godt å få sendt inn da :)

Har fått terminbekreftelse i dag, så kommer til å begynne å se litt på det den uka her :)

Skal til jordmor om en uke, så sender inn etter jeg har fått papirene fra henne da tenker jeg [emoji4]

Er 12 uker behandlingstid her og, men tror ikke det tar så lenge egentlig :happy118 Håper det iallefall
Men har søkt siste uke, arbeidsgiveren skal ettersende lønnsopplysninger denne uke.

Har sendt permisjonssøknaden på jobb i dag, og tenkte å ta NAV nå ... [emoji13] Synes tiden plutselig går veldig fort nå!

Skal til jordmor neste uke, satser på å få terminbekreftelse da. Har begynt å se på søknadsskjemaet sånn at jeg er er klar til å sende det til uka.

Er 12 uker behandlingstid her og, men tror ikke det tar så lenge egentlig :happy118 Håper det iallefall
Men har søkt siste uke, arbeidsgiveren skal ettersende lønnsopplysninger denne uke.
Gjorde det hos meg forrige gang :dead: Da surra vel nav bort en del av søknaden min... Så har veldig dårlig erfaring!

Ferdig søkt og det var mye styr med alle datoer og greier så nå håper jeg bare alt går i orden uten mer papirstyr [emoji6]

Jeg trykka send for to minutter siden! Er 12 uker behandlingstid så kunne ikke vente lenger...
Det er det det er her og.... tror faktisk det er det de fleste steder i landet.
Men i dag... så får jeg vite at han skapningen av en inntørka gammel regnskapsfører, som jobben bruker... har sendt papirene direkte til mitt lokale NAV kontor. Til tross for at jeg har gitt beskjed til dagligleder/personal ansvarlig at dette skal jeg ha tilbake ferdig utfylt. Kjempe flott.... da bruker nav sin tid, enten til å sende tilbake eller prøve å finne ut hvor de skal etc... for det er jo samme skjema som brukes til så mye annet i NAV. *klasker seg hardt i panna*

Ferdig søkt og det var mye styr med alle datoer og greier så nå håper jeg bare alt går i orden uten mer papirstyr [emoji6]
Det håper jeg her og. synes ikke søknaden var så vanskelig jeg da... skal ha alt av permisjon og pappan skal starte på sin egen når min er endt, så blir ikke noe oppstykking :)
Venter bare på at alle papirer kommer riktig fram.....

Tro meg... de bruker den tiden de har mulighet til.
Har snakket med flere som jeg kjenner og på nett, som sier at ting ikke var ferdig behandlet før 2-6 uker etter at man var startet i permisjon, fordi NAV nettopp brukte den tiden de kunne.

Urkh... gruer meg til å begynne jeg. Må få avklart med jobben at det er greit jeg tar ferie i 2 uker om sommeren - og dermed forlenger permisjonstiden med to uker - og så tar resten av oppspart ferie i desember. Vil være hjemme julen 2018 [emoji56]

Må vel snakke med noen på jobben om det snart....

Urkh... gruer meg til å begynne jeg. Må få avklart med jobben at det er greit jeg tar ferie i 2 uker om sommeren - og dermed forlenger permisjonstiden med to uker - og så tar resten av oppspart ferie i desember. Vil være hjemme julen 2018 [emoji56]

Må vel snakke med noen på jobben om det snart....

Jeg tar all permisjon jeg kan jeg, den er ferdig 20 juli og så tar jeg 3 uker ferie etter det og så starter mannen... jeg vet jo ikke en gang om jeg har jobb når jeg er ferdig med permisjon, mest sannsynlig ikke. Da det har vært mye tull og fram og tilbake på den jobben jeg er i. Men jeg kommer til å nevne at jeg går i ferie etter endt permisjon og så tar jeg heller 1-2 uker i desember :) Jul er en koselig tid :D

JM glemte å sende den med meg på mandag, kontaktet helsestasjonen i dag, så regner med den kommer i posten. =) Skal bli deilig å bli ferdig med det!

Venter på bekreftelsen i posten så jeg også får sendt inn søknaden. :) holdt på å glemme å be jordmor om den i går når jeg var der, husket det heldigvis i siste liten :)

Back
Topp